اخبار داغ

نماینده مردم اسفراین در مجلس:

اکثر پروژه های استان خراسان شمالی نیمه تمام هستند/ دولت برنامه هایش را برای مردم تبیین کند

اکثر پروژه های استان خراسان شمالی نیمه تمام هستند/ دولت برنامه هایش را برای مردم تبیین کند
امان الله حسین پور با بیان اینکه اکثر پروژه های خراسان شمالی نیمه تمام هستند، خواستار اتمام این پروژه ها شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک از بجنورد، امان الله حسین پور، نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری استان با حضور رییس جمهور  اظهار داشت: دولت مردمی در این مدت کوتاه تصمیمات قاطع و محکمی را گرفته و مشکلات را با تدبیر حل می کند و برنامه های مهم و اثربخشی برای زندگی مردم پیش رو دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,
 
,
وی ادامه داد: نکته قابل توجه این است که تبیین این برنامه ها برای مردم کمرنگ است و باید در این زمینه اطلاع رسانی شود که مردم در جریان کار قرار بگیرند.
,
 
,
حسین پور گفت: استان خراسان شمالی، ظرفیت های فراوانی وجود دارد، اما مشکلات زیادی نیز دارد و بیشتر پروژه های استان نیمه تمام هستند.
,
 
,
وی اضافه کرد: در اسفراین در سفر رهبری سال ۹۱ مصوب شد که یک مجموعه صنعتی راه اندازی شود اما هم اکنون که ۱۰ سال از این سفر می گذرد، زمین و سرمایه توسط مسئول  پروژه دریافت شده و سود می‌گیرد اما کار را بلاتکلیف و معطل گذاشته است.
,
 
,
حسین پور گفت: موضوع کشاورزی و دامپروری از ظرفیت های مهم خراسان شمالی است اما تاکنون اثربخشی در این کار انجام نشده و هیچ صنعت تبدیلی در استان نداریم و به شدت در این بخش عقب هستیم.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه در آینده چالش آب را در استان خواهیم داشت، یادآور شد: هم اکنون بسیاری از روستاها دارای تنش آبی هستند بنابراین انتقال آب مرزی به چهار شهرستان اسفراین، بجنورد شیروان و فاروج و آزادسازی آب شرب این شهرستان ها برای کشاورزی قطعا اتفاق مثبتی برای استان رقم خواهد زد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ رحمانی
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه