اخبار داغ

محمد وحیدی:

مردم‌ خراسان شمالی از سرمایه ۵ صنعت بزرگ استان بی بهره اند/ شاخص امید به زندگی در استان ۳۰ ام کشور است

مردم‌ خراسان شمالی از سرمایه ۵ صنعت بزرگ استان بی بهره اند/ شاخص امید به زندگی در استان ۳۰ ام کشور است
محمد وحیدی گفت: گردش مالی پنج صنعت بزرگ استان خراسان شمالی خارج از این است و مردم بهره ای از این سرمایه ها نمی برند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک از بجنورد، محمد وحیدی، نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی عصر امروز در شورای اداری استان با حضور رییس جمهور اظهار داشت: استان خراسان شمالی به لحاظ تورم، فقر و فلاکت دوم کشور  و در موضوع منابع بانکی و مصارف ۲۹ کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی با اشاره به اینکه در استان خراسان شمالی پنج صنعت بزرگ فعالیت دارند، اضافه کرد: متاسفانه گردش مالی این صنایع در  داخل استان نیست و مردم از این سرمایه ها محروم هستند.

,

وحیدی با بیان اینکه خراسان شمالی در سهولت کسب و کار ۱۸ و به لحاظ نیروی انسانی و تحصیلات جزو چهار استان برتر کشور  است، اضافه کرد: نکته قابل توجه این است که خراسان شمالی در شاخص امید به زندگی در جایگاه  ۳۰ ام قرار دارد و کاهش امید به زندگی به معنای مناسب نبودن شاخص های بهداشت، اقتصاد و اجتماعی است.

,

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: وضعیت خراسان شمالی با یک بودجه معمولی حل نخواهد شد و نیاز به یک نگاه ویژه و توجه ویژه ای به استان دارد.

,

وی خاطرنشان کرد:  همچنین کارخانه سیمان سمنگان مانه و سملقان با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی، تعطیل و بلاتکلیف است و امید مردم است که تعیین تکلیف شود.

,


انتهای پیام/ رحمانی

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه