اخبار داغ

کشتی جام متئوپلیکونه| پایان کار فرنگی‌کاران ایران با ۱ طلا، ۲ نقره و ۱ برنز

کشتی جام متئوپلیکونه| پایان کار فرنگی‌کاران ایران با ۱ طلا، ۲ نقره و ۱ برنز
رقابت های کشتی فرنگی جام متئو پلیکونه ایتالیا و رنکینگ اتحادیه جهانی، با کسب 1 مدال طلا، 2 مدال نقره و 1 مدال برنز نمایندگان کشورمان پایان یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، این رقابت ها طی روزهای 1 و 2 تیرماه برگزار و تیم 7 نفره ایران توسط محمد حسینوند پناهی در وزن 55 کیلوگرم به مدال طلا، امین کاویانی نژاد در وزن 77 کیلوگرم، رسول گرمسیری در وزن 82 کیلوگرم به مدال نقره و محمدجواد رضایی در وزن 67 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:
,
 
,
در وزن 55 کیلوگرم که با حضور 3 نفر و به صورت دوره ای برگزار می شود، محمد حسینوند پناهی در کشتی نخست با نتیجه 11 بر 7 فلورین تیتا از رومانی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 5 بر 4 مغلوب ماکس نوری از آمریکا شد اما با توجه به شکست این کشتی گیر آمریکایی مقابل کشتی گیر کشور رومانی، حسینوند با توجه به کسب امتیاز فنی بیشتر، صاحب مدال طلا شد.
,
 
,
در وزن 67 کیلوگرم سجاد ایمن طلب در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر مغلوب تیگران گالوستیان از فرانسه شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی از دور رقابت ها کنار رفت. محمدجواد رضایی دیگر نماینده کشورماندر این وزن پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل مورتن تورسن از نروژ با نتیجه 2 بر 1 به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مقابل حسرت جعفراف از آذربایجان با نتیجه 8 بر 3 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. رضایی در این دیدار با نتیجه 7 بر 2 نیکلاس اوهلن از سوئد را از پیش رو برداشت و به مدال برنز رسید.
,
 
,
در وزن 77 کیلوگرم امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 5 بر 4 پر اولافسون از سوئد را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله  لوکا داریوزی از ایتالیا را با نتیجه 5 بر 1 مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. کاویانی نژاد در دیدار پایانی مقابل زولتان لوای از مجارستان با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد و به مدال نقره رسید.
,
 
,
در وزن 82 کیلوگرم رسول گرمسیری در دور نخست با نتیجه 6 بر 5 دانیل کاتاراگا از مولداوی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 9 بر صفر مقابل متئو مافه زولی از ایتالیا با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار مقابل میهایل رادو از مولداوی با نتیجه 2 بر 1 مغلوب و صاحب مدال نقره شد.
,
 
,
در وزن 87 کیلوگرم حسین نوری در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر مهمتالی کوجوک عثمان از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل الکس کسیدیس از سوئد با نتیجه 9 بر 7 شکست خورد. و با توجه به راه نیافتن این کشتی گیر به دیدار فینال، نوری از دور رقابت ها کنار رفت.
,
 
,
در وزن 97 کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر ایگور آلوز دیگو از برزیل را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل نیکولاز کاخلاشویلی از ایتالیا با نتیجه 1 بر 1 مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، به دیدار رده بندی رفت. بالی در این دیدار در مصاف با الکس زوکه از مجارستان با نتیجه 7 بر 4 مغلوب و پنجم شد. 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه