اخبار داغ

به مناسبت هفته قوه قضاییه انجام شد؛

ارائه خدمات الکترونیک قضائی در قالب طرح جهادی در نقطه مرزی بندان

ارائه خدمات الکترونیک قضائی در قالب طرح جهادی در نقطه مرزی بندان
برای اولین بار در کشور طرح جهادی ارائه خدمات قضایی به صورت رایگان در قالب دفاتر سیار در نقطه مرزی بندان استان خراسان جنوبی اجرا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، طرح جهادی ارائه خدمات قضایی به صورت رایگان در قالب دفاتر سیار در استان خراسان جنوبی همزمان با هفته قوه قضاییه با حضور معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل خراسان جنوبی در راستای ضرورت تسهیل دسترسی مردم به مراجع قضایی و همچنین خدمات قضایی با کمک مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه برای اولین بار در کشور  اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

عباس اسماعیلی، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری خراسان جنوبی در همین رابطه به خبرنگاران گفت: طرح مذکور روز گذشته در نقطه مرزی بندان از توابع شهرستان نهبندان اجرا شد که به حدود ۲۰ نفر از مراجعه کنندگان خدمات متنوع قضایی ارائه شد.

,

وی ادامه داد: بیشتر درخواست ها در خصوص موضوعاتی همچون اطلاع رسانی از روند پرونده در استان های هم جوار، ثبت لوایح در خصوص پیگیری پرونده های اجرایی و ثبت نام ثنا انجام گرفت.

,

اسماعیلی بیان کرد: با توجه به استقرار دفتر سیار تعداد ۲ نفر از شاکیان در دو پرونده طی لایحه ای رضایت خود را اعلام کردند که پس از انجام مراحل به شعبه مربوطه ارسال شد.

,

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری خراسان جنوبی گفت: با توجه به پراکندگی و بُعد فاصله غیر متعارف نقاط استان از یکدیگر، توان اقتصادی مردم، خشکسالی ها و عدم توان مالی برخی افراد، این طرح مورد استقبال و تقدیر مردم محلی به ویژه عشایر قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه