اخبار داغ

مدیرکل صمت استان مرکزی:

حل مشکلات صنایع استان مرکزی در سفر رئیس‌جمهور پیگیری می‌شود

حل مشکلات صنایع استان مرکزی در سفر رئیس‌جمهور پیگیری می‌شود
جودکی گفت: حل مشکلات آذرآب که البته بخش عمده ای از آن مرتفع شده، نشست مشترک با حضور معدن کاران و مجموعه وزارت راه در خصوص هپکو، تلاش برای جذب اعتبارات و کمک به صنایع کوچک از جمله برنامه های در دستور کار حوزه صنعت و معدن در سفر پیش روی رئیس جمهور و هیئت دولت به استان مرکزی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی جودکی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهور به استان مرکزی گفت: با توجه به سفر ریاست جمهور و هیئت دولت به استان مرکزی طبیعتا به واسطه اینکه مرکزی یک استان صنعتی و یک قطب کشور در این حوزه تلقی می شود در حوزه صنعت و معدن برنامه هایی ویژه ای خواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
وی ادامه داد: بحث حل مشکلات آذرآب یکی از مسائلی است که تا اندازه زیادی حل شده و ادامه آن در دستور کار است همچنین فراهم کردن مقدمات قراردادهایی که در آینده برای ماشین سازی خواهیم داشت.
,
 
,
جودکی افزود: حل مسائل هپکو در سفر دولت و نشست مشترکی که پیرامون شرکت هپکو با حضور معدن کاران و مجموعه وزارت راه برای تولید ماشین آلات راهسازی و معدنی برگزار خواهد شد عمده بحث هایی هستند که در حوزه صنایع بزرگ ما اتفاق خواهد افتاد.
,
 
,
مدیرکل صمت استان مرکزی تصریح کرد: در حوزه صنایع کوچک و به ویژه دانش بنیان ها هم امیدواریم بتوانیم تعهداتی که دولت در خصوص سرمایه در گردش و سرمایه ثابت این واحدها دارد تخصیص خوبی داشته باشیم.
,
 
,
وی با بیان انکه در سال های گذشته حوزه غرب استان مرکزی به واسطه سرمایه گذاری های انجام شده در زمینه صنعت نسبت به شرق استان فربه تر شده اظهار داشت: در غرب استان تا حدودی با فقر صنعتی مواجه هستیم که امیدواریم بتوانیم در سفر رئیس جمهور به استان مرکزی مصوبات خوبی را برای توسعه صنعتی در غرب استان هم داشته باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه