اخبار داغ

متخصص طب سنتی:

عسل، بهترین روش درمان آکنه است/ از خواص عسل برای جوانسازی پوست غافل شد

عسل، بهترین روش درمان آکنه است/ از خواص عسل برای جوانسازی پوست غافل شد
مرضیه محتشمی گفت: یکی از بهترین روش های درمان آکنه، استفاده از عسل است چراکه آلودگی‌های پوست را جذب کرده و آن را سم‌زدایی می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرضیه محتشمی متخصص طب سنتی در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" به خواص عسل در زیبایی و جوانسازی پوست پرداخت و گفت: عسل از بهترین محصولات طبیعی مراقبت از پوست بوده و باعث زیبا سازی آن می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
 وی ادامه داد: عسل برای هر نوع پوستی حتی پوست‌های حساس مناسب است.
,
 
,
محتشمی افزود: عسل به عنوان یک عامل ضد باکتری و ضد قارچ عمل می کند، به همین خاطر به ضدعفونی کردن پوست کمک کرده و فرایند درمان آکنه را تسریع می بخشد.
,
 
,
این متخصص تصریح کرد: از بهترین روش های درمان آکنه، استفاده از عسل است زیرا آلودگی های پوست را به سمت خود جذب کرده و بدین ترتیب آن را سم زدایی می کند. در واقع، عسل در تمام سنین پوست را پاکسازی کرده و در نتیجه شدیدا با آکنه مبارزه می کند.
,
 
,
وی گفت: پوست هایی که مستعد جوش زدن هستند، همیشه در معرض جوش قرار دارند. اینگونه افراد در هنگام ابتلا به جوش، به راحتی از دست آن رها نمی شوند. یکی از بهترین روش های از بین بردن جوش، استفاده از ماسک عسل و دارچین است؛ بدین صورت که کمی عسل و پودر دارچین را به خوبی با هم ترکیب کنید و سپس این ماسک را به آرامی روی جوش های خود قرار دهید. این ماسک باید در تمام طول شب روی پوست شما بماند. صبح هنگام صورت خود را با آب ولرم بشویید.
,
 
,
محتشمی ادامه داد: عسل حاوی بهترین آنتی اکسیدان ها است و بدین دلیل از بهترین راه های از بین بردن چین و چروک پوست محسوب می گردد زیرا رادیکال های آزاد را دور می سازد.
,
 
,
این متخصص افزود: عسل خاصیت مرطوب کنندگی بالایی دارد و جزء بهترین مرطوب کننده های طبیعی پوست محسوب می شود.
,
 
,
 وی در خاتمه با بیان اینکه عسل از بهترین روش های طبیعی پاکسازی پوست است، خاطرنشان کرد: عسل، پوست را به شکل طبیعی پاکسازی کرده و آن را فوق العاده نرم می سازد. بدین منظور، عسل را به مقدار فراوان بر تمامی پوست صورت خود پخش کنید و بگذارید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بر روی آن بماند، سپس پوست خود را با آب ولرم و یک لیف پنبه ای فوق العاده نرم تمیز نمایید. پس از آن با یک مرطوب کننده مناسب، پوست خود را پوشش دهید. بعد از انجام این کار، پوست خود را درخشان و نرم خواهید دید.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه