اخبار داغ

امام جمعه زنجان:

قوه قضائیه به تراز انقلاب رسیده است

قوه قضائیه به تراز انقلاب رسیده است
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه امروز قوه قضاییه در مسیری است که می توان گفت چهره قوه قضاییه طراز حکومت اسلامی را از خود نشان می دهد، گفت: اهتمام به گسترش عدالت یکی از هفت مطالبه رهبری از قوه قضائیه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش موج رسا; آیت الله علی خاتمی امروز در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه سال ۱۳۶۰ از نظر رویارویی با دشمنان، جنگ، نفاق، توطئه آمریکا و... یک سال بسیار سخت بود،اظهار کرد: در این سال ۱۰ هزار  منافق در خیابان های تهران رژه مسلحانه رفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به ۱۷ هزار شهید ترور، ابراز کرد: منافقین ۱۷ هزار نفر از مردم عادی را که چهره حزب اللهی داشتند ترور کردند.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به ترور رئیس جمهور وقت در ششم تیر ۱۳۶۰، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در آن سال درمسجد ابوذر توسط منافقین ترور شد.

,

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به نمایندگان حضرت امام خمینی (ره) که برای عیادت از ایشان آمده بودند فرمود: به امام بگویید شهادت نصیب من نشد، عنوان کرد: امام خمینی (ره) در جواب فرمودند: شهادت سعادت است اما خدا شما را برای اسلام و مسلمین زنده نگه داشته است.

,

آیت الله خاتمی با تاکید بر لزوم مطالعه تاریخ، ادامه داد: باید تاریخ را خواند تا دوباره آن را تکرار نکرد.

,

وی با اشاره به عزل بنی صدر توسط امام خمینی (ره)، افزود: مقام معظم رهبری با کسب ۱۶ میلیون رای به ریاست جمهوری رسید.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان، ابراز کرد: در این ترور چهار وزیر، ۲۷ نماینده مجلس، سیزدهم معاون وزیر به شهادت رسیدند که هر کشوری جز ایران بود نابود شده بود.

,

وی با بیان اینکه امروز قوه قضاییه در مسیری است که می توان گفت چهره قوه قضاییه طراز حکومت اسلامی را از خود نشان می‌دهد، خاطرنشان کرد: اهتمام به گسترش عدالت یکی از هفت مطالبه رهبری از قوه قضائیه است.

,

آیت الله خاتمی وی با اشاره به اینکه در زمان شهادت شهید سلیمانی دشمنان مدعی شده بودند که درصورت اقدامی ۵۴ نقطه از ایران را مورد هدف قرار می دهند اما هیچ غلطی نتوانستند بکنند، تصریح کرد: فرمانده سپاه بعد از ترور شهید حسن صیادی اعلام کرد انتقام سختی از دشمنان خواهید گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه