اخبار داغ

با غفوری صحبت کرده‌ام؛

نکونام: آجورلو پیشنهاد داد اما نمی‌خواستم آرامش استقلال بهم بریزد/ سرمربیگری تیم‌ملی؟بعضی اوقات مجبور می شوم جواب هایی بدهم که دوست ندارند!

نکونام: آجورلو پیشنهاد داد اما نمی‌خواستم آرامش استقلال بهم بریزد/ سرمربیگری تیم‌ملی؟بعضی اوقات مجبور می شوم جواب هایی بدهم که دوست ندارند!
سرمربی تیم فولاد گفت: بعضی اوقات دوستان سوالاتی می کنند که من هم مجبور می شوم جواب هایی بدهم که دوست ندارند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد نکونام سرمربی فولاد در مورد رد پیشنهاد باشگاه استقلال اظهار داشت: هرکسی دوست دارد مربی تیم‌هایی مانند استقلال، پرسپولیس یا تیم ملی شود. این موضوع برایم باعث افتخار است. از سردار آجورلو تشکر می‌کنم که قابل دانست و صحبت کردیم ولی ترجیح می‌دهم به روش و شکلی که خودم برای آینده‌ام برنامه ریزی کردم، جلو بروم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: نیاز نیست وارد کاری شوم که خدای ناکرده شرایط استقلال یا شرایط خوب فولاد را به هم بریزم. در باشگاه ما همه چیز حرفه‌ای و فوق‌العاده پیش می‌رود. از گرشاسبی و هیات مدیره باشگاه تشکر‌می‌کنم. نیازی نیست از این مسیر درست خارج شوم. تنها دلیلش همین بود. استقلال تیم بزرگی است. از بچگی هوادارش بودم. برای این تیم در هر زمانی آرزوی‌ موفقیت داشتم و دارم. سرمربی فولاد ماندم تا به اهدافم در این مسیر برسم. 
,
 
,
نکونام در مورد اینکه گفته می‌شود فشارهای نتایج خوب فصل گدشته استقلال یا نیم‌نگاه به نیمکت تیم ملی باعث رد پیشنهاد آبی‌ها شده، عنوان کرد: هیچ کدام از این فرضیه‌ها واقعیت ندارد. فشار مربیگری همه جا وجود دارد. در هر تیمی باشید برای موفقیت باید تلاش کنید. برای من هیچ کجا هیچ فشاری وجود ندارد چون شرایط سخت زیادی را در این فوتبال دیدم. این‌ها برای من بزرگ نیست. سال ۲۰۱۴ که به جام جهانی رفتیم، فشار ۳ بازی آخر را تجربه نکرده بودم. واقعا شرایط سختی داشتم. این مسائل که فشاری ندارد.
,
 
,
وی تصریح کرد: فوتبال همین است. شما می‌روید و کار می‌کنید. قرار نیست همه مربیان تا آخر عمر هرکجا می‌روند نتیجه بگیرند. قطعاً جایی هم نتیجه نمی‌گیرند. استقلال نتایج خوبی گرفت اما ایراداتی هم داشت. جای پیشرفت دارد. هر تیمی قابل پیشرفت و رشد است اما بحث فشار نیست. برای تیم ملی هم چه باشم چه نباشم، همیشه آرزوی‌ موفقیت دارم. هیچ صحبتی در این مورد نبوده که مربی تیم ملی شوم. شاید اسم من به عنوان گزینه مطرح شد اما اصلا چنین چیزی نبود. 
,
 
,
نکونام در خصوص اینکه در مصاحبه‌ای اعلام کرد اگر اسکوچیچ دستیار من بشود قبول می‌کنم، گفت: در آن صحبت مقداری شیطنت بود
,
 من هم سال‌هاست در این فوتبال حضور دارم. این شیطنت ها را متوجه می شوم. بعضی اوقات دوستان سوالاتی می کنند که من هم مجبور می شوم جواب هایی بدهم که دوست ندارند! شاید هم دوست داشته باشند! اصلا چنین چیزی نبوده، واقعیت این است که به هر کسی سرمربی تیم ملی باشد، احترام می گذاریم. فقط دوست داریم تیم ملی ببرد و موفق باشد. 
,
 
,
سرمربی فولاد در گفت‌وگو با برنامه ورزشگاه، مورد جذب سعید آقایی و‌ پهلوان از پرسپولیس و مذاکره با وریا غفوری از استقلال، عنوان کرد: سعی می‌کنم با توجه به خواسته‌های باشگاه بازیکن بگیرم. حدود دو سال هیچ بازیکنی را نتوانستیم بگیریم. غیر از پنجره زمستانی و پیش فصل سال گذشته که وقتی وارد شدم دو روز به پایان نقل و انتقالات مانده بود. توانستیم بوحمدان و لیموچی را بگیریم. نیم فصل هم رضاوند، شیری، گردان و خلعتبری، بازیکنانی را گرفتیم که در باشگاه‌شان شاید مورد بی مهری قرار گرفته بودند. با جذب آن هم نشان دادیم لیاقت و توانایی زیادی دارند. این را در تیم ما ثابت کردند. 
,
 
,
وی افزود: استقلال، پرسپولیس، سپاهان، گل گهر و مس تیم هایی هستند که واقعا خوشحالم برنامه ریزی دارند و هزینه می کنند، تیم خوبی داشته باشند. ما هم سعی می کنیم بین این مدعیان و تیم های خوب باشیم. دو فصل در لیگ قهرمانان آسیا بودیم. قطعا استقلال، پرسپولیس و سپاهان که برای قهرمانی یا نایب قهرمانی یا حضور در آسیا می جنگند، برنامه ریزی بلند مدت دارند. ما باید این را تداوم ببخشیم. بازیکنانی را بگیریم که هرسال این اتفاق برای فولاد بیفتد. تلاش و برنامه ریزی می‌کنیم. بازیکنانی که گفتید جذب کردیم. با یکی دو بازیکن دیگر هم صحبت می کنیم. غفوری یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران است. دوست داریم در خدمتش باشیم. من با او صحبت کردم. اگر شرایطش خوب باشد، دوست دارم در استقلال بماند. خودش واقعا به این تیم علاقه دارد وای امیدوارم امسال کنار هم تیم خوبی داشته باشیم و به موفقیت برسیم. 
,
 
,
نکونام در‌مورد اینکه آیا با جذب غفوری، مهدی شیری نیز حفظ می‌شود، گفت: بله، ۱۱ بازیکنی که می‌توانیم را جذب نمی‌کنیم. نمی‌توانیم این تعداد بازیکن بگیریم چون تیم خوبی داریم. نیاز به ۶-۵ بازیکن داریم که در حال صحبت هستیم تا آن‌ها را جذب کنیم. پاتوسی و کولیبالی جدا نشدند. مدیر برنامه هردو یکی است و این هفته جلسه داریم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه