اخبار داغ

مربی و بازیکنان تیم بسکتبال نوجوانان دختر ایران چه گفتند؟

ضرغامیان: پس از ۵ سال نخستین حضور دختران در آسیا را تجربه می‌کنیم/ رنجبر: برای صعود انگیزه بالایی داریم

ضرغامیان: پس از ۵ سال نخستین حضور دختران در آسیا را تجربه می‌کنیم/ رنجبر: برای صعود انگیزه بالایی داریم
مربی و بازیکنان تیم بسکتبال نوجوانان دختر ایران درباره رقابتهای قهرمانی آسیا صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، یگانه رنجبر بازیکن تیم ملی نوجوانان زیر ۱۶ سال دختران ایران در خصوص وضعیت آمادگی تیم ملی بیان کرد: خداراشکر تا به حال تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. در رقابت‌های قهرمانی دسته B آسیا با تیم‌های اردن، قزاقستان و لبنان همگروه هستیم. ما برای صعود به رقابت‌های سطح A آسیا انگیزه بالایی داریم و در این راستا بسیار تلاش خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: خداراشکر تمام بازیکنان انگیزه‌ی بالایی دارند و با کمک کادرفنی تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم، انشالله بتوانیم به سطح A بسکتبال آسیا صعود کنیم.

,

*ضرغامیان: پس از ۵ سال اولین حضور دختران در رقابت‌های آسیایی را تجربه می‌کنیم

, *ضرغامیان: پس از ۵ سال اولین حضور دختران در رقابت‌های آسیایی را تجربه می‌کنیم,

سروه ضرغامیان سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان زیر ۱۶ سال دختران ایران در خصوص وضعیت تیم اظهار داشت: اردوهای تیم ملی از ۱۷ خرداد ماه به صورت، متداوم و فشرده‌ی ۱۰ روزه آغاز شد. در ۶ بهمن استعداد یابی در کل کشور داشتیم و حدود ۱۴۰ بازیکنان را رصد کردیم و توانستیم از این تعداد ۴۰ بازیکن مستعد را گزینش کنیم. با ۲۰ تا از این بازیکن‌ها تیم را در سطح A تشکیل دادیم و پس از آن ۱۲ بازیکن منتخب از سراسر کشور تمریناتمان را به صورت فشرده آغاز کردیم.

,

او ادامه داد: آخرین اعزام تیم ملی نوجوانان زیر ۱۶ ساله دختران ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا 5 سال پیش انجام شده. در سال ۹۷ تیم نوجوانان دختران به این رقابت‌ها اعزام شده بود، در این پنج سال اعزامی در رده‌های سنی پایه نداشتیم و این اولین بار است که بعد از ۵ سال تیم نوجوانان دختران به رقابت‌های آسیایی می‌رود. امیدوارم این اتفاق، نویدبخش فصل نوین در بخش بانوان باشد.

,

ضرغامیان در پایان عنوان کرد: ما در این رقابت‌ها در گروه B با تیم‌های اردن که میزبان این رقابت‌ها است، قزاقستان و لبنان هم گروه هستیم، امیدواریم که بتوانیم از گروه خود صعود کنیم. دو سال به دلیل شیوع ویروس کرونا این رقابت‌ها برگزار نشده است به همین دلیل ما نتوانستند تیم‌ها و بازیکنان را رصد کنیم که در چه سطحی هستند. در نهایت امیدوارم که اتفاق خوبی برای بسکتبال بانوان بیافتد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه