اخبار داغ

عیادت فرمانده نیروی دریایی سپاه از پدر شهید علیرضا آرمات

عیادت فرمانده نیروی دریایی سپاه از پدر شهید علیرضا آرمات
سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه به همراه سردار راستی از پدر شهید والامقام علیرضا آرمات که به تازگی ازبیمارستان ترخیص شده، عیادت نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سردار تنگسیری ضمن تفقد و عیادت از پدر شهید آرمات گفت: ما وظیفه داریم دائمأ به خانواده شهدا که نور چشم ما هستند عرض ارادت و محبت نماییم و از معنویت شما برای ادامه حیاتمان بهره بگیریم و شما برای ما دعا کنید تا ما وظیفه مان درست انجام دهیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرمانده نیروی دریایی سپاه با ابراز محبت به محضر والدین شهدا بیان نمود: مردم ایران اسلامی قدردان همه خانواده شهدا هستند و اگر شهدا نبودند و جانفشانی نمی کردند و خانواده های آنان صبر انقلابی نمی نمودند با این همه فتنه ها و هجمه های دشمنان و منافقان ، جامعه ما امنیت نمی داشت، امروز وجود امنیت در کشورمان مدیون ایثارگری شهدا و جانبازان هستیم ، هر کس در هر موقعیت و جایگاهی که هست اگر می خواهد عاق خون شهدا نشود و عاقبت بخیر شود باید به وظیفه ای که بر عهده اش هست ، سعی کند درست انجام دهد .

,

دریادار پاسدار تنگسیری افزود: إن شاءالله به لطف خداوند متعال و هدایت مقام معظم رهبری حضرت آقا امام خامنه ای(حفظه الله)،مشکلات اقتصادی هم با تلاش مسئولین ، مردم ولایتمدار ، جوانان انقلابی و شرکت های دانش بنیان مرتفع می شود و در گام دوم انقلاب ، مردم ، تحقق تمدن نوین اسلامی که ثمره خون شهدا ، ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان ایران اسلامی است ، را خواهند دید .

,

سردار تنگسیری با آرزوی صحت و سلامت برای پدر بزرگوار شهید آرمات ، گفت : ما آماده ایم بعنوان فرزند شما هرگونه کار و مشکلی که داشته باشید با کمال افتخار، انجام وظیفه و خدمت گذاری نماییم . در این دیدار، خانواده شهید آرمات با تقدیر و تشکر از سردار تنگسیری که همیشه به یاد شهدا و اظهار محبت همیشگی نسبت به خانواده شهدا دارند ابراز نمودند ما خانواده شهدا وقتی از رسانه ملی افتخار آفرینی شما دریادلان نیروی دریایی سپاه را می بینیم که چگونه استکبار جهانی را تحقیر می کنید و منافع و منابع مملکت عزیزمان دفاع جانانه می نمایید از خوشحالی در پوست خود نمی گنجیم و سر مان را بالا می گیریم و به شما افتخار می کنیم و هر شبانه روز برای موفقیت شما دعا می کنیم .

,

انتهای پیام/

,

 

,

 
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه