اخبار داغ

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا؛

تکواندوکار ملی‌پوش میانه‌ای فینالیست شد/ تلاش حسینی برای کسب مدال طلا

تکواندوکار ملی‌پوش میانه‌ای فینالیست شد/ تلاش حسینی برای کسب مدال طلا
تکواندوکار ملی‌پوش استان آذربایجان‌شرقی با کسب سه پیروزی پیاپی و قاطع به دیدار نهائی مسابقات قهرمانی آسیا راه پیدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، در ادامه مسابقات بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در کره جنوبی صبح امروز (شنبه) «میرهاشم حسینی» تکواندوکار میانه‌ای کشورمان در وزن ۷۴- کیلوگرم به روی شیاپ چانگ رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

میرهاشم حسینی پس از یک دور استراحت در نخستین گام مقابل «سیویانگ» از چین قرار گرفت که توانست این حریف را با نتایج ۲۱ بر ۱۰ و ۱۳ بر ۷ در دو راند شکست داده و به مرحله یک چهارم نهائی صعود کند.

,

وی در ادامه برابر «یانگ لای» از ویتنام در دو راند متوالی با نتایج ۲۱ بر ۱۰ و ۱۳ بر صفر به برتری رسید تا با کسب دو برد مقتدرانه راهی مرحله نیمه نهایی شود.

,

حسینی در این مرحله نیز به راحتی از سد «هائوهونگ» تکواندوکار تایلندی گذشت و به مبارزه پایانی راه یافت. او در این دیدار با نتیجه ۱۹ بر ۲ حریف خود را از پیش رو برداشت.

,

ملی‌پوش استان آذربایجان‌شرقی ظهر امروز در دیدار نهائی برای تصاحب مقام قهرمانی و مدال طلا تلاش خواهد کرد. نشان نقره میرهاشم حسینی قطعی شده است.

,

این گزارش می‌افزاید، بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا با حضور ۳۸۶ تکواندوکار از ۳۴ کشور دو در بخش مردان و زنان از ۳ تا ۶ تیر ماه به میزبانی کره‌جنوبی برگزار می‌شود.

,

افزودنی است، امیرمحمد بخشی در وزن ۷۴- کیلوگرم دیگر نماینده استان آذربایجان‌شرقی در ترکیب تیم ملی کشورمان در این مسابقات است که طبق برنامه فردا مقابل رقبای خود به میدان خواهد رفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه