اخبار داغ

در مراسم تودیع و معارفه فرماندار سمنان مطرح شد؛

مسئولان باید شبانه‌روز در خدمت مردم باشند/ مدیریت مصرف و تأمین منابع آب پایدار؛ دغدغه مسئولان استان سمنان است

مسئولان باید شبانه‌روز در خدمت مردم باشند/ مدیریت مصرف و تأمین منابع آب پایدار؛ دغدغه مسئولان استان سمنان است
مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان سمنان امروز با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان سمنان امروز با حضور سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان، عباس گلرو نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس و مسئولین کشوری و لشکری استانی و شهرستانی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مسئولان باید شبانه روز در خدمت مردم باشند

, مسئولان باید شبانه روز در خدمت مردم باشند, مسئولان باید شبانه روز در خدمت مردم باشند,

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در این آیین درخصوص اصلاح نظام یارانه ها، گفت: اصلاح نظام یارانه ها باید در دولت های قبل انجام می شد اما دولت آیت الله رئیسی با شجاعت به انجام آن مبادرت ورزید.

,

وی ضمن تشکر از مردم استان در همراهی خوب با دولت در اصلاح نظام یارانه ها، تصریح کرد: اصناف، اصحاب رسانه و بازاریان دراجرای مطلوب این طرح کمال همکاری را داشتند.

,

استاندار سمنان ضمن تقدیر از خدمات فرماندار سابق شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: از امروز مسئولیت فرمانداری سمنان بر عهده و در اختیار یادگار شهید خلیل الله بهرامی قرار خواهد گرفت

,

هاشمی با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم، هیچ شأنی به جز خادمی و خدمت گزاری مردم برای خود قائل نیستیم، افزود: باید شبانه روزی و بدون تعطیلی مشغول خدمت رسانی باشیم.

,

وی در ادامه بیان کرد: از دست اندر کاران می خواهم همانند ادوار گذشته همراه فرماندار جدید بوده و از فرماندار جدید نیز می خواهم کمر همت به انجام به امورات شهرستان بسته و به مناطق روستایی و بافت فرسوده شهری توجه ویژه کند.

,


 

, ,
,

تأمین آب؛ مهمترین نیاز برای توسعه استان و شهرستان سمنان

, تأمین آب؛ مهمترین نیاز برای توسعه استان و شهرستان سمنان, تأمین آب؛ مهمترین نیاز برای توسعه استان و شهرستان سمنان,

عباس گلرو نماینده مردم شهرستانهای سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی در این آیین با اشاره به توصیه های امیرالمؤمنین به مالک اشتر هنگام انتصاب به فرمانداری مصر در خصوص رعایت حال رعیت و مردمداری و خداترسی، گفت: عمل صالح به عنوان یادگار اخلاقی از انسان به جا می ماند و چنانچه فرد از نظارت های انسانی در امان باشد اما از نظارت های الهی در امان نخواهند بود.

,

وی ضمن اشاره به وضعیت نامطلوب مؤلفه های توسعه شهری شهرستان سمنان، افزود: مرکز استان به علت استقرار دستگاه های دولتی و حکومتی استانی دارای ویژگی هایی است که باید نسبت به آن اهتمام ویژه و جدی شود.

,

گلرو ضمن بیان مسئله کم آبی و تآمین آب مورد نیاز مردم به عنوان مهمترین مسئله شهرستان، گفت: مسئله تأمین آب باید به شکل جدی پیگیری شود چراکه توسعه در کل استان به نوعی در گرو انتقال آب به استان است.

,

, ,

 

,

اجرای برنامه ها جدید و متفاوت در فرمانداری

, اجرای برنامه ها جدید و متفاوت در فرمانداری, اجرای برنامه ها جدید و متفاوت در فرمانداری,

محمد بهرامی فرماندار جدید سمنان در این آیین گفت: از استاندار و وزیر کشور از حسب اعتمادشان به بنده تشکر می کنم و امیدوارم که به لطف و مدد الهی بتوانم این بار سنگین امانت را به درستی و انگونه که شایسته حکمرانی اسلامی است؛ به سر منزل مقصود برسانیم.

,

وی با بیان اینکه برنامه های مختلف و متفاوتی در شهرستان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: مسئله مدیریت بهینه مصرف منابع و تأمین پایدار آب، بهبود ظرفیت حمل و نقل جاده ای و ریلی، توجه به صنعت گردشگری شهرستان سمنان به عنوان نگین خطه کویر، توجه به دانش بنیان ها به عنوان شتاب دهنده تولید و اشتغال از برنامه های مهم مدنظر در فرمانداری خواهد بود.

,

, ,

 

,

در این پایان مراسم از خدمات حسن اقوامی پناه تقدیر شد و محمد بهرامی به عنوان فرماندار جدید شهرستان سمنان معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه