اخبار داغ

رئیس دادگستری بروجرد:

ورود ۶۵ هزار پرونده به دستگاه قضا/ ۲۲۲۵ ازدواج در بروجرد ثبت شد

ورود ۶۵ هزار پرونده به دستگاه قضا/ ۲۲۲۵ ازدواج در بروجرد ثبت شد
بوالحسنی گفت: طی یک سال گذشته ۶۵ هزار فقره پرونده وارد دستگاه قضا شده که این آمار با توجه به جمعیت شهرستان بروجرد، زیاد بوده و بین ۱۰ تا ۲۰ درصد ورودی پرونده‌ها افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حمیدرضا بوالحسنی در دیدار با امام جمعه بروجرد که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد، اظهار داشت: طی یک سال گذشته ۶۵ هزار فقره پرونده وارد دستگاه قضا شده که از این تعداد ۴۵ هزار پرونده در حوزه دادسرا و دادگاه و ۲۰ هزار پرونده توسط شورای حل اختلاف بررسی شده است که این آمار با توجه به جمعیت شهرستان بروجرد، زیاد است و بین ۱۰ تا ۲۰ درصد ورودی پرونده ها افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: بیشترین پرونده های ارجاعی به دستگاه قضا، سرقت است و در بحث دعاوی خانوادگی، طلاق بیشترین پرونده ها را تشکیل داده است البته توهین و تهدید از دیگر پرونده هایی است که نرخ بالایی دارد.

,

رئیس دادگستری بروجرد تصریح کرد: طی یک سال گذشته در شهرستان بروجرد دو هزار و ۲۲۵ فقره ازدواج ثبت شده ولی میزان طلاقها نگران کننده است که باید با همکاری و همفکری برای این موضوع، چاره اندیشی شود.

,

بوالحسنی عنوان کرد: ورودی پرونده ها در بروجرد در مرز هشدار قرار دارد که لازم است آگاهی بخشی صورت گیرد و یکی دیگر از موضوعات بحث کلاهبرداری است که می طلبد شهروندان نسبت به پیام های جعلی دقت کنند تا در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.

,

وی با اشاره به تلاش های خیران در امر آزادسازی زندانیان، گفت: طی یک سال گذشته با همکاری خیران ۱۲ زندانی آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند ولی صلح و سازش در شهرستان پایین بوده که لازم است خیران در این زمینه هم پای کار باشند و در مجموع از ۲۰ هزار پرونده شورای حل اختلاف، شش هزار پرونده به صلح و سازش ختم شده است.

,

رئیس دادگستری بروجرد با تاکید بر موضوع مهم صدور اسناد، افزود: طی یک سال گذشته در شهرستان بروجرد ۱۴ هزار و ۸۵۸ فقره سند صادر شده که با توجه به جمعیت شهرستان، این نرخ کم بوده و نداشتن سند مشکلاتی را در مراحل بعدی ایجاد می کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه