اخبار داغ

معاون اقتصادی استاندار گلستان خبر داد؛

آخرین جزئیات از شبکه اخلال در نظام توزیع آرد گلستان/ یک سوم واحدهای خبازی گلستان تخلف کردند

آخرین جزئیات از شبکه اخلال در نظام توزیع آرد گلستان/ یک سوم واحدهای خبازی گلستان تخلف کردند
معاون اقتصادی استاندار گلستان گفت: یک سوم واحدهای خبازی گلستان تخلف کردند و به دلیل عرضه خارج از شبکه و موارد دیگر به تعزیرات معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ سید محمد دهنوی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۸۵ درصد نانوایی‌ها به دستگاه کارتخوان مجهز شدند و در هفته آینده فروش نان در ۱۰۰ درصد نانوایی هایی استان گلستان به صورت هوشمند اتفاق می افتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

 معاون اقتصادی استاندار گلستان ادامه داد: در حال حاضر ۹۳ درصد واحدهای خبازی شهری و ۷۸ درصد واحدهای خبازی روستایی مجهز به دستگاه کارتخوان هوشمند هستند و همچنین دولت برای نانوایی ها که از آرد نوع یک استفاده می کنند ۱۵ درصد و برای واحدهای خبازی که از آراد نوع دو استفاده می کنند ۱۰ درصد میزان فروش مشوق در نظر گرفته است.

,

دهنوی ابراز داشت: امید داریم تا پایان تیرماه مدل جدید فروش نان در تمامی نانوایی ها اعمال شود، از طریق شبکه های مختلف آرد یارانه ای دولت از شبکه عرضه خارج می شد و در روزهای گذشته اتفاق خوبی در مجموعه واجا انجام دادند و افرادی از یک شبکه که ۵۶ هزار کیسه آراد را از شبکه عرضه خارج کردند به دام افتادند.

,

وی افزود: بخشی از این آراد سهمیه استان و بخشی دیگر سهمیه دیگر استان ها بود و این مهم نشان می دهد که اتفاقاتی در شبکه عرضه اتفاق می افتاد و با هر کسی که امنیت غذایی مردم را به خطر می اندازد برخورد می کنیم.

,

این مقام مسئول افزود: قیمت مرغ باید قیمت مصوبه ای که در ابتدای عادلانه سازی که عنوان شده یعنی ۵۹ هزار و ۸۰۰ برسد ولی به دلیل کاهش خرید مردم این قیمت در بازار از قیمت مصوب کمتر بود و در دو تا سه ماه آینده این قیمت به هم خواهد رسید و تلاش ما این است که قیمت را به قیمت مصوب برسانیم و اجازه افزایش بیشتر از این قیمت را ندهیم.

,

دهنوی به افزایش نظارت بر بازار تاکید کرد و گفت: از ابتدای سال مجموعه نظارت بر بازار چند برابر سال گذشته شده و در دو تا سه هفته اخیر نیز این تشدید را بیشتر شاهد بودیم و ۸۵۰ واحد خبازی در این مدت به تعزیرات معرفی شدند که عرضه خارج از شبکه و موارد دیگری داشتند.

,

وی یادآور شد: بنا را بر این گذاشتیم که مجموعه نظارت بر بازار با همکاری قرارگاه ۱۷ ربیع تشدید شود و بخشی از بازار منتظر افزایش قیمت بودند و افزایش قیمتی که دولت اعلام کرده شامل کالاهای آنها نبود لذا برخی از کالاها را در شبکه عرضه نمی کنند و این تخلف است و با آن برخورد خواهیم کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه