اخبار داغ

امام جمعه یزد:

نحوه وصول مالیات از کسبه فاقد درآمد نیازمند بازنگری است

نحوه وصول مالیات از کسبه فاقد درآمد نیازمند بازنگری است
آیت الله ناصری، امام جمعه یزد، با اشاره به مسئله مالیات اصناف مختلف گفت: مالیات باید از درآمد کسبه پرداخت شود و مسئولان باید برای مالیات کاسبی که به درآمد نرسیده چاره اندیشی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، آیت الله محمد رضا ناصری در دیدار با اصناف به مناسبت روز اصناف با اشاره به ولایی بودن و مومن بودن بازاریان استان یزد، اظهار کرد: مومن و متدین بودن و تلاش برای کسب روزی حلال از ویژگی های شاخص یک کاسب و بازاری است که به حمدالله این ویژگی در اصناف مختلف و قشر بازاری یزد دیده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: کسبه های یزدی در زمینه پرداخت مالیات بسیار احساس مسئولیت می کنند و این امر برای آنها حائز  اهمیت است ضمن اینکه اصناف همواره همپای نظام بوده اند و از هیچ کمکی به نظام اسلامی دریغ نکرده اند.

,

امام جمعه یزد، شرایط سخت اصناف در زمان کرونا را ضربه ای سنگین به اصناف و اقشار مختلف دانست و تصریح کرد: عنایت خدا، صبوری مردم و کمک اصناف و اقشار مختلف به یکدیگر از عوامل مهم گذر از دوره های سخت است.

,

ناصری عنوان کرد: اصناف باید دست در دست هم دهند و اجازه ندهند ناامیدی ابتدا بر این قشر از جامعه و سپس بر مردم حاکم شود و همچنین تعامل سازنده با یکدیگر و مردم از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه داشت.

,

وی مالیات را مسئله مهمی دانست و بیان کرد: مالیات باید از درآمد کسبه پرداخت شود و مسئولان باید برای مالیات کاسبی که به درآمد نرسیده چاره اندیشی کنند.

,

امام جمعه یزد افزود: تصاویر پخش شده در فضای مجازی در مورد تجمع اقشار مختلف نسبت به شرایط اقتصادی، در شان و منزلت ملت ایران و همچنین یزدی ها نیست و امید است با چاره اندیشی، دیگر شاهد اینگونه موارد نباشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه