اخبار داغ

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ داران استان یزد:

قیمت مرغ در یزد احتمالا در چند روز آینده افزایش خواهد یافت

قیمت مرغ در یزد احتمالا در چند روز آینده افزایش خواهد یافت
دشتی پور رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ داران استان یزد گفت: احتمالا قیمت مرغ در چند روز آینده مجددا افزایش داشته و به قیمت واقعی خود نزدیک خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد دشتی پور در گفتگو با خبرنگار یزدرسا،با بیان اینکه قیمت مرغ احتمالا ظرف چند روز آینده مجددا  در یزد افزایش خواهد داشت اظهار داشت: قیمت مرغ در مغازه ها صبح امروز ۵۵هزارتومان است اما احتمالا ظرف چند روز آینده به قیمت واقعی خود نزدیک تر خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
وی ادامه داد: پس از حذف نهاده های دولتی با قیمت ارز ترجیحی، دولت قیمت۵۸هزارو۹۰۰تومان را برای فروش مرغ اعلام کرد اما جامعه از این قیمت استقبال نکرد و در ضمن اینکه تعدادی از مردم مرغ مورد نیاز خود را قبل از گرانی ها تهیه کرده بودند و همین موضوع عاملی شد که فروشندگان در جهت جلوگیری از فاسد شدن مرغ، آنها را به قیمت پائین تر عرضه کنند و این تصور برای جامع شکل بگیرد که قیمت مرغ کاهش داشته است.
,
 
,
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ داران استان یزد تصریح کرد: پس از کاهش قیمت و وقفه ای که در تولید ایجاد شد تولید کنندگان چون نهاده مورد نیاز خود را با قیمت آزاد تهیه کرده بودند مجبور بودند قیمت خود را افزایش بدهند و اگر با قیمت های قبلی عرضه می کردند عملا دچار ضرردهی می شدند پس به مرور شاهد برگشت قیمت مرغ به قیمت واقعی خود خواهیم بود و اگر هنوز قیمت مرغ به قیمت واقعی خود نرسیده است علت آن موجود بودن مقداری نهاده در نزد تولید کنندگان است.
,
 
,
دشتی پور با اشاره به اینکه اگر وعده دولت مبنی بر اجرایی کردن کارت های اعتباری اجرا شود بسیاری از مسائل و مشکلات حل خواهد شد گفت: در صورت اجرایی کردن طرح کارت های اعتباری، تولید کننده میتواند مرغ را با قیمت واقعی خود عرضه و مردم نیز پس از خرید، یارانه آن را از سوی دولت دریافت می کنند اینگونه امنیت غذایی و سبد غذایی مورد نیاز مردم دیگر دچار آسیب نخواهد شد و بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
,
 
,
وی با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی به صورت کامل و مرتب بر روند قیمت گذاری نظارت دارد ابراز داشت: بازرسین اتاق اصناف و سازمان صمت نیز بر روند توزیع به صورت کامل نظارت دارند در ضمن اینکه مراحل قیمت گذاری به صورت کامل با حضور مسئولان مربوطه برگزار می شود و قیمت های موجود مورد تائید انها است.
,
 
,
انتهای پیام/ک
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه