اخبار داغ

نایب رییس مجلس شورای اسلامی :

مدارس کوثرسپاه در اردبیل احداث می شود/ اقدام بزرگ سپاه در آب رسانی قابل تقدیر است

مدارس کوثرسپاه در اردبیل احداث می شود/ اقدام بزرگ سپاه در آب رسانی قابل تقدیر است
نایب رییس مجلس شورای اسلامی از احداث و راه اندازی ۵ مدرسه کوثر سپاه در اردبیل خبرداد و گفت: با تامین اعتبارات لازم و زمین شرایط برای احداث ۵ مدرسه سپاه معظم استان اردبیل محقق شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، علی نیکزاد ظهر امروز در دیدار با فرماندهان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با قدردانی از زحمات سپاه و بسیج در خدمت رسانی به اهالی ولایتمدار استان اردبیل اظهارداشت: با تامین اعتبارات لازم و زمین شرایط برای احداث ۵ مدرسه سپاه معظم استان اردبیل محقق شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما, سبلان ما,

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در اطاعت و پیروی از دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت نسل جدید جامعه ۵ مدرسه کوثر در ۵ نقطه از استان اردبیل احداث می شود.

,

نیکزاد از پیگیری اعتبارات لازم برای احداث بیمارستان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل عنوان کرد: راه و شهرسازی مقرر شد با تعریض محوطه محل احداث بیمارستان مشکل پروژه احداث بیمارستان ۱۹۶ تخت خوابی سپاه در اردبیل حل شود.  

,

وی بیان کرد: در راستای تسریع در احداث بیمارستان ۱۹۶ تخت خوابی سپاه و چند درمانگاه شبانه روزی دیگر در نقاط مختلف استان اردبیل به ویژه شهرستان گرمی از طریق وزارت بهداشت پیگیری خواهد شد.  

,

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با قدر دانی از اقدامات بزرگ سپاه در زمان اوج شیوع کرونا در استان و رفع مشکل بی آبی و کم آبی در برخی مناطق استان اردبیل تصریح کرد: سپاه معظم استان اردبیل دو اقدام بزرگ در خدمت رسانی به مردم ولایی و ولایتمدار استان اردبیل انجام داده است یکی در ایام اوج شیوع کرونا که با اقدامات شبانه روزی لا این ویروس مقابله کردند و دیگری پروژه عظیم و ملی آب رسانی به مناطق محروم استان اردبیل است.  

,

وی با اشاره به اینکه برای تامین اعتبارات مالی و تقویت تجهیزات لجستیکی سپاه معطم استان اردبیل در امر پروژه بزرگ اب رسانی رایزنی های لازم با مدیرعامل آبفای کشور صورت گرفته است افزود: حمایت های لازم در اقدام بزرگ سپاه معظم برای آب رسانی به مناطق محروم و تشنه استان اردبیل  با قوت صورت می گیرد.  

,

نیکزاد همچنین از تقویت تجهیزات بسیج سازندگی استان اردبیل در امر تسریع در پروژه های محرومیت زدایی استان اردبیل خبرداد و گفت: با پیگیری های لازم از طریق بسیج سازندگی کشور اعتبارات و تجهیزات لازم برای تقویت بسیج سازندگی استان اردبیل تامین خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه