اخبار داغ

واکنش کاربران فضای مجازی به دور دورهای شبانه و مزاحمت های لاکچری سواران

واکنش کاربران فضای مجازی به دور دورهای شبانه و مزاحمت های لاکچری سواران
خوشگذرانی و دور دورهای شبانه با مزاحمت و ایجاد اخلال در نظم و آرامش پورشه سواران خیابان های جنوب شهر اصفهان واکنش کاربران شبکه های اجتماعی را در پی داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ لایی کشیدن، کورس گذاشتن و سبقت‌های خطرناک و رانندگی با سرعت بالا در ساعات پایانی شب سرگرمی برخی جوانان شده است که با خودروهای مدل‌بالا در خیابان‌های جنوب شهر اصفهان جولان می‌دهند. این دور دور کردن های شبانه پورشه‌سواران در خیابان های اصفهان آرامش و امنیت روانی و جسمی شهروندان بویژه اهالی مرداویج، شیخ صدوق، رسالت، توحید و کارگر را سلب کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

حادثه تصادف منجر به فوت جوان 21 ساله در خیابان کارگر اصفهان یکی از چندین مورد حادثه ای است که به خاطر جاه‌طلبی‌های عده ای جوان پورشه‌سوار در خیابان های اصفهان رخ می دهد و در صورت برخورد پلیس با آنها وقیحانه و با تفاخر جاه طلبانه می گویند «چیزی نشده! کشتیم که کشتیم دیه اش را می دهیم» این رفتارهای هنجارشکنانه اذهان عمومی را جریحه دار می کند. شهروندان از مسئولان درخواست رسیدگی و برخورد قاطعانه با کسانی که آرامش و امنیت و سلامت جسم و روان آنها را به مخاطره می اندازند را دارند.

,

گرچه نیروی انتظامی برای جلوگیری از این رفتارهای هنجارشکنانه و کاهش آسیب های آن اقداماتی انجام داد ولی متاسفانه دور دورهای شبانه و مزاحمت های پورشه سواران در خیابان های اصفهان همچنان ادامه دارد و موجب اذیت و آزار شهروندان می شود.

,

خوشگذرانی و دور دورهای شبانه عده ای تجمل گرای فخرفروش با خودروهای لوکس و گرانقیمت در ساعت پایانی شب یا بامداد که سلامت جسمی و روانی مردم را نادیده گرفته و اقدام به هنجار شکنی، ایجاد مزاحمت برای مردم و تخطی از سرعت مجاز در خیابان های جنوب شهر اصفهان می کنند علاوه بر برهم زدن آرامش مردم، منجر به حادثه و تصادف نیز می شود با واکنش کاربران فضای مجازی روبرو شد.

,

کاربر توییتری گل طاها1354 در واکنش به نداشتن امنیت از دست مزاحمت های دور دور کنندها نوشت: تو این شبهای تابستون که هوا گرمه آدم نمی تونه یک ساعتم که شده بره به محل تفریحی پارکی برا استراحت چون از دست این موتورها و ماشین ها که دور دور میکنن آخر شب در امان نیستیم حالا رئیس کل دادگستری اصفهان گفتن برخورد قاطعانه با این کار میکنند ان شاالله.

, کاربر توییتری گل طاها1354,

 

,

, ,

کاربر توئیتری یا مهدی ادرکنی به امید برخورد قاطعانه مسئولان قضایی استان نوشت: ایجاد آلودگی صوتی و سلب آرامش مردم توسط  خودروها و موتورسیکلت‌ها در شب هنگام، صدای مرد قانون اصفهان را هم درآورد؛ حجت الاسلام جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان: با خودروهای و موتورسیکلت هایی که آلودگی صوتی ایجاد می کنند به ویژه در ساعات پایانی شب برخورد قاطع صورت می گیرد.

, کاربر توئیتری یا مهدی ادرکنی,

 

,

, ,

کاربر توئیتری بانو با اشاره به هشدار رئیس دستگاه قضایی استان به کسانی که با خودروهای لوکس خود شبها دور دور می کنند نوشت: رئیس کا دادگستری اصفهان گفته است در مورد دور دور کردن هشدار نمی دهم بلکه عمل می کنم.

, کاربر توئیتری بانو,

خدا خیرتون بده

,

آخه مگه خیابان جای تخلیه انرژی و دور دور است، بابا بی انصاف با این کار داری آسایش همشهریاتو می گیری.

,

 

,

, ,

کاربر توئیتری منتظر ظهور در واکنش به رفتار هنجارشکنانه با دور دور کردن و مزاحمت های شبانه پورشه سواران نوشت: واقعا چرا یه عده ای حالا یا بخاطر پول زیاد و شکم سیری، یا از سر بیکاری چه می دونم مردم آزاری ساعات پایانی شب که همه یا تو خونه ها یا تو فضای سبز بعد از یک روز پرتنش که نیاز به آرامش دارند با ماشین یا موتور  دور دور راه میندازن؟

, کاربر توئیتری منتظر ظهور,

جناب رئیس کل دادگستری اصفهان همه خواهان برخورد  قاطع با متخلفین هستیم.

,

 

,

, ,

کاربر توئیتری دختر بی بی مریم هم نوشت: دور دورهای بی مورد خودروها و موتورسیکلت ها به خصوص آخرشب در خیابان های شهر اصفهان آسایش مردم رو مختل می کنند رئیس دادگستری اصفهان خبر از برخورد قاطع با خاطیان داد و خاطرنشان کرد دیگر هشدار نمی دهم و این بار عمل خواهند کرد.

, کاربر توئیتری دختر بی بی مریم ,

 

,

, ,

کاربر توئیتری راحیل در واکنش به مزاحمت های خیابانی و نادیده گرفته شدن آرامش مردم نوشت: آخر شب ها؛ موزیک با صدای بلند، ویراژ، بوق، صداهای ناهنجار، سرعت زیاد، بزن بریم دور دور!…

, کاربر توئیتری راحیل,

پس آرامش مردم چی؟!

,

منتظر برنامه ی عملیاتی دادگستری باید بود تا سلامت روحی جامعه به خطر نیفتاده!!!

,

 

,

, ,

کاربر توئیتری ارغوان در حمایت و قدردانی از تصمیم رئیس دستگاه در برخورد با اخلالگران آرامش جامعه نوشت: حجت الاسلام جعفری رئیس کل دادگستری اصفهان: با خودروها و موتورسیکلت هایی که آلودگی صوتی ایجاد می کنند برخورد قاطع می کنیم.

, کاربر توئیتری ارغوان,

خدا خیرتون بده، دیگه از دست افرادی که آرامش مردم را گرفتند خسته شدیم. ما منتظر اقدامات سریع شما هستیم.

,

 

,

, ,

شهروندان و اهالی خیابان های جنوب شهر اصفهان از مسئولان استان درخواست برخورد قاطعانه با اخلالگران آرامش و کسانی که با خودروهای گرانقیمت خود و صدای بلند موزیک و سرعت زیاد و پوشش های نامتعارف خود برای خوشگذرانی خود، نظم و آرامش امنیت جامعه را برهم می زنند، و سلامت روان مردم را نادیده می گیرند را دارند و به نظر می رسد با همراهی مردم و مسئولان برخورد با این معضل اجتماعی نمونهٔ ای در برخورد با سایر معضل ها باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه