اخبار داغ

مدرس دانشگاه مطرح کرد؛

هدف از ترویج همجنس‌گرایی، تخریب بنیان خانواده و کاهش جمعیت است

هدف از ترویج همجنس‌گرایی، تخریب بنیان خانواده و کاهش جمعیت است
سپیده عباسی با بیان اینکه تمام تلاش غرب از ترویج همجنس‌گرایی و فرهنگ فمینیست، تخریب بنیان خانواده است، گفت: پشت پرده تمام فعالیت های دشمن خلاف فطرت انسانی است در صورتی که بارداری ضامن سلامت زن می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سپیده عباسی مدرس حوزه و دانشگاه در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: یکی از دلایل ترویج همجنس‌گرایی و روابط جنسی به حاشیه بردن ازدواج رسمی و فرزندآوری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: غرب در سایه این همجنس‌گرایی ادبیات و کتاب هایی را نیز تولید کرده و خود فمینیست، طیف های مختلفی دارد و در طیف تندرو، مادری را ظلم به زن و همسرداری را نیز بی ارزش تلقی می کند.
,
 
,
عباسی افزود: دشمن درصدد است فرهنگی را بین بانوان نهادینه کند مبنی بر اینکه اگر بخواهیم زن جایگاه خودش را مانند مرد پیدا کند، باید خانواده را کنار بگذارد.
,
 
,
این مدرس دانشگاه تصریح کرد: برخی از متفکرین غربی به این سیاست های فمینیسم غرب پی برده اند و کتاب هایی نوشته شده که گاهی ترجمه هم شده اند.
,
 
,
عباسی گفت: کتاب "جنگ علیه خانواده" نشان می‌دهد فعالیت‌های جهت‌دار و برنامه‌ریزی شده‌ای در دنیا وجود دارد، تا خانواده را کمرنگ کند و ارزش خانواده را از بین ببرد تا جمعیت را کاهش دهند.
,
 
,
وی با بیان اینکه تمام تلاش غرب از ترویج همجنس‌گرایی و فرهنگ فمینیست، تخریب بنیان خانواده است، افزود: پشت پرده تمام فعالیت های دشمن خلاف فطرت انسانی است در صورتی که بارداری ضامن سلامت زن می باشد.
,
 
,
این مدرس دانشگاه ادامه داد: اسلام جایگاه ویژه ای برای بانوان قائل شده است و به فرموده امام خمینی (ره) از دامن زن، مرد به معراج رود. 
,
 
,
عباسی بیان کرد: سن ابتلای بانوان به سرطان های خوش خیم و بدخیم کاهش یافته و باید با اصلاح فرهنگ های غلط رایج در جامعه نشأت گرفته از غرب، جلوی آسیب های آن را گرفت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه