اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

تلاش شهرداری و شورا حل معضل ترافیک زنجان است/ فاز اول پروژه سبزه‌میدان تا اواسط پاییز به بهره‌برداری می‌رسد

تلاش شهرداری و شورا حل معضل ترافیک زنجان است/ فاز اول پروژه سبزه‌میدان تا اواسط پاییز به بهره‌برداری می‌رسد
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: ترافیک در شهر زنجان واقعا مشکل بوده و به‌خصوص شهروندان در شهرک‌های اقماری دچار مشکل هستند و هزینه‌های تردد بالا رفته که سعی و تلاش شورا و شهرداری زنجان، مدیریت این موضوع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; منصور مرادلو، ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح یوترن (دوربرگردان) امام حسن مجتبی(ع) شهر زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وظیفه ما به عنوان نمایندگان مردم، پیگیری مطالبات شهروندان است که از بدو آغاز به کار شورای ششم، پیگیر این امر و پروژه‌های شهر بودیم و تلاش تک‌تک اعضای شورای شهر بر این بوده که با توجه به عهدی که با مردم می‌بندیم، پیگیر مطالبات مردم باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه مردم زنجان سالیان سال در انتظار تعیین تکلیف پروژه سبزه‌میدان بودند، خاطرنشان کرد: این پروژه دارای نواقصات و مشکلاتی حتی در قرارداد اولیه بود که برخی از مشکلات را شورای پنجم حل کرد و برخی دیگر را شورای ششم تلاش کرد تا تامین مالی شود.

,

مرادلو با بیان اینکه آخرین قراردادی که با پیمانکار سبزه‌میدان بسته شده 89 میلیارد تومان است که سهم عظیمی از پروژه، تکمیل خواهد شد، افزود: کفسازی قسمت‌های شرقی و غربی در حال انجام است و تلاش بر این است تا دیوارهای فلزی که در سمت شرقی قرار گرفته بودند، جمع‌آوری شوند تا تردد همشهریان در این مسیر به سهولت انجام شود.

,

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه صحن جنوبی پروژه نیز تامین اعتبار شده است، گفت: هر چند شهرداری در نورپردازی باید مقداری کار انجام دهد اما تلاش می‌شود که تا اواسط پاییز به جمع‌بندی برسانیم و شاهد افتتاح فاز اول باشیم چرا که پیشرفت فیزیکی پروژه بالا است و به‌خصوص در چند ماه اخیر با جدیت شهردار و نظارت مستمر شورای شهر، شاهد این پیشرفت هستیم.

,

وی با بیان اینکه پروژه بعدی، محور پادگان است که در سال‌های گذشته به یک قفل، گرفتار شده بود، اظهار داشت: درخواست‌ها و مطالباتی می‌شد که در بعضی واقع ناحق بود و باعث ایجاد خلل در قرارداد شده بود اما پیمانکار، پای کار بود و 16 آبان سال  1400 دیوارهای شمالی و جنوبی و حتی بیش از 90 درصد دیوارهای شرقی را هم انجام داد.

,

مرادلو با بیان اینکه قراردادی که بابت آسفالت‌ریزی محور پادگان با پیمانکار بسته شده به مبلغ 9 میلیارد و 100 میلیون تومان است، خاطرنشان کرد: در خصوص تامین روشنایی مسیر با اداره برق هماهنگی شده و زمانی که این 2 کار (آسفالت و روشنایی) انجام شود، معبر پادگان که در رفع مشکل ترافیکی بسیار تاثیرگذار است و مشکل یکصد هزار نفر از ساکنان غرب شهر زنجان را حل می‌کند به بهره‌برداری می‌رسد و شاهد حل مشکل ترافیک و تردد در معبر مهم سردار شهید سلیمانی خواهیم شد و از شدت ترافیک تقاطع شهید مدرس نیز کاسته می‌شود.

,

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به پروژه پارکینگ طبقاتی خیابان سعدی که 100 درصد متعلق به شهرداری است، ابراز کرد: با جدیت پیمانکار و تامین مالی شهرداری، تلاش بر این است که این پروژه که هم پارکینگ طبقاتی بوده و هم واحدهای تجاری دارد تا شهریور سال جاری آماده و افتتاح شود تا شهروندان و مسافران هنگام مراجعه به مرکز شهر بتوانند از امکاناتی که در این پروژه ایجاد می‌شود، استفاده کنند.

,

وی با اشاره به خرید 36 دستگاه مینی‌بوس برای شهر زنجان گفت: برای حل مشکل ترافیک در مرکز شهر و سهولت در تردد شهروندان 36 دستگاه مینی‌بوس 2 درب خریداری می‌شود که قرارداد آن به مبلغ 60 میلیارد تومان با یک شرکت اصفهانی منعقد شده که مینی‌بوس‌ها تا 7 ماه آینده در اختیار شهرداری زنجان قرار می‌گیرد.

,

مرادلو خاطرنشان کرد: اقدام بعدی، خرید 18 دستگاه اتوبوس با تخصیص یارانه از طریق وزارت کشور است تلاش بر تکمیل ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر زنجان است.

,

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: ترافیک در شهر زنجان واقعا مشکل بوده و به‌خصوص شهروندان در شهرک‌های اقماری دچار مشکل هستند و هزینه‌های تردد بالا رفته و سعی بر مدیریت این موضوع است.

,

وی با بیان اینکه مسیر آرامستان نیز مشکل بعدی است که شورا پیگیری می‌کند، اظهار داشت: مسیر آرامستان، یکی از پُرترافیک‌ترین مسیرها به‌ویژه برای اهالی شهرک‌های اقماری اطراف این مسیر است و تردد در آن سبب ازدحام خودروها و ترافیک می‌شود که با حضور قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در زنجان، پل‌های همسطح و غیرهمسطح در آنجا احداث می‌شود تا مشکل ترافیک این مسیر نیز حل شود.

,

مرادلو با بیان اینکه آخرین قراردادی که هفته گذشته به شهرداری زنجان ابلاغ شده، احداث بوستان شهید هاشمی‌نژاد است، خاطرنشان کرد: این پروژه با قراردادی به مبلغ 134 میلیارد تومان در منطقه بی‌سیم احداث خواهد شد که ظرف 15 تا 16 ماه آینده آماده می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه