اخبار داغ

برکناری از ریاست فدراسیون برای من مهم نیست

دبیر: زمینی که بوکس مدعی اش است، 20 سال 4 تا ستون کرم خورده بوده/ آبروی کشتی را دست امثال پولادگر نمی‌دهم

دبیر: زمینی که بوکس مدعی اش است، 20 سال 4 تا ستون کرم خورده بوده/ آبروی کشتی را دست امثال پولادگر نمی‌دهم
رئیس فدراسیون کشتی گفت: زمینی که بوکس مدعی اش است 20 سال 4 تا ستون کرم خورده بوده است.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌رضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی پس از پایان مجمع سالیانه این فدراسیون در جمع خبرنگاران پیرامون اظهارات امروز رئیس فدراسیون بوکس عنوان داشت: ما مشکلی با شخص حسین ثوری نداریم و بحث‌مان با شرکت توسعه و نگهداری بوده. زمین کمپ ناطق‌نوری را که دوستان مدعی‌اش هستند، ۲۰ سال فقط ۴ تا ستون بوده و هیچ. ستون‌هایش با باران اسیدی دچار کرم‌خوردگی شده و شرایط خوبی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه بیان داشت: حالا طی توافقی این زمین در اختیار ما قرار گرفته و ما چیزی داده‌ایم که این را گرفته‌ایم. زورمان زیاد نیست؛ حق‌مان را از شرکت توسعه می‌گیریم و مشکلی با ثوری یا خود بوکس نداریم.

,

دبیر همچنین درباره اعتراض ثوری گفت: ثوری به من گفت که من دنبال این کمپ افتاده‌ام؛ گفتم چرا در این ۵ سال دنبالش نبوده‌ای؟ حالا برای این کمپ برنامه‌هایی داریم و به وقتش مشخص می‌شود.

,

به گزارش خبرگزاری دانا، حسین ثوری در مراسم امروز فدراسیون بوکس مدعی شده بود که فدراسیون کشتی زورش زیاد است و پروژه کمپ تیم‌های ملی بوکس را گرفته.

,

رئیس فدراسیون کشتی در ادامه اظهار داشت: کشتی‌گیران ما اکثرا دیسک کمر دارند. حتی حسن یزدانی برای المپیک نمی‌توانست کشتی بگیرد. آیا من که برای ورزشکاران تشک طبی استفاده می کنم، جزو امکانات لاکچری به حساب می آید؟! من خجالت ورزشکارانم را می‌کشم. دوستان اجازه نمی‌دهند که پزشک یا ماساژور همراه آنها بفرستیم. من حرف‌های زیادی برای زدن دارم.

,

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: ادامه حرف‌های من با وزیر خواهد بود. آقای پولادگر غیرکارشناسی صحبت می‌کند و متخصص این کار نیست. با تمام احترامی که برای آقای پولادگر قائل هستم ولی آبروی کشتی را دست ایشان و امثال آقای پولادگر نمی‌دهم. ما باید حرف کارشناسی بزنیم و به مردم جواب پس بدهیم.

,

دبیر ادامه داد: ما باید در آن دنیا هم پاسخگو باشیم. شاید خیلی‌ها از حرف من خوششان نیاید ولی من برای دنیا تلاش نمی‌کنم. برای من امام زمان مهم است و اینکه در آن دنیا بتوانم جواب بدهم.

,

وی گفت: برکناری از ریاست فدراسیون برای من مهم نیست چون به اینجا نچسبیده‌ام و کشتی هم از رفتن من ضرر نخواهد کرد. اگر کسی به پستی وابسته شد، بدانید که آدم خوبی نیست. اگر کسی خوب و کارشناس است، باید به سراغ او بیایند.

,

دبیر در پایان اظهار داشت:‌ من علیرضا دبیر و مخلص مردم هستم. اگر از کار برکنار شوم در گوشه‌ای می‌نشینم و به عنوان یک طرفدار کشتی به زندگی ادامه می‌دهم ولی نمی‌گذارم کسی حرف زور و غیرکارشناسی به من بزند من حرف حق را می‌زنم حتی اگر به ضررم باشد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه