اخبار داغ

انفجار و آتش‌سوزی گسترده در مجتمع لجستیکی‌ در حیفا

انفجار و آتش‌سوزی گسترده در مجتمع لجستیکی‌ در حیفا
به دنبال اتفاقات سریالی که این روزها در سرزمین‌های اشغالی به وقوع می‌پیوندد، این بار انفجار و آتش سوزی گسترده‌ای در مجتمع لجستیکی در حیفا رخ داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک مجتمع پشتیبانی و لجستیکی در خلیج حیفا در سرزمین‌های اشغالی از شب گذشته دچار انفجار و آتش‌سوزی گسترده‌ای شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این مرکز انبارهایی از مواد خطرناک و قابل اشتعال قرار داشته است.
,
 
,
به دلیل گستردگی آتش‌سوزی و مجاورت با مناطق مسکونی، فرماندهی ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر حیفا شخصا بر روی عملیات اطفا حریق نظارت میدانی دارد.
,
 
,
تا این لحظه بنا بر اظهار نظر سخنگوی سازمان آتش‌نشانی حیفا از تلفات احتمالی اطلاع درستی در دست نیست.
,
 
,
بلا این روزها از زمین و آسمان بر سر صهیونیست می‌بارد و گویی مناطق اشغالی فلسطین دیگر قرار نیست رنگ و روی یک روز آرام و بی‌حادثه را به خود ببیند. 
,
 
,
بعد از ترور شهید حسین صیاد خدایی در اول خرداد ماه امسال اتفاقات مهم و سریالی در سرزمین اشغالی رخ داده که با وجود تلاش مقامات و رسانه‌های اصلی رژیم اسرائیل اخبار آن فاش شده‌ است.
,
 
,
به عنوان مثال وقوع حادثه‌ در روز سوم خردادماه در کارخانه کشتی‌سازی بندر حیفا موجب ارسال خودروهای امدادی و کمک‌رسان رژیم صهیونیستی به این منطقه شد، اما رژیم صهیونیستی برای رسانه‌ها دستور «بایکوت خبری» صادر کرد. با وجود این اخبار مربوط به این حادثه در برخی منابع محلی و شبکه‌های اجتماعی درز کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه