اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

رسانه های مکتوب و صدا وسیما برای تبیین طرح جراحی اقتصادی فعال‌تر شوند

رسانه های مکتوب و صدا وسیما برای تبیین طرح جراحی اقتصادی فعال‌تر شوند
آیت الله عبادی با بیان اینکه اهداف طرح جراحی اقتصادی برای ملت ایران به صورت تخصصی بیان شود، گفت: رسانه های مکتوب و صدا و سیما یک زمان بندی خاصی داشته باشند و جهت حفظ منافع ملی و بیان اهداف طرح اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: حقوق بشر آمریکایی تلاش می کند تا مانع رشد جوامع مختلف بشری شود و برای این کار نداها و صداهای آزادی را بی رحمانه از بین می برند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه حمایت از اشرار در نسخه ننگین حقوق بشر آمریکایی قرار دارد، یادآور شد: حتی خود بومیان آمریکایی نیز از دست آنان امنیت ندارند و مشاهده می کنید که این بی رحمی ها هنوز هم ادامه دارد.

,

وی در ادامه حقوق بشر آمریکایی را آفتی برای نوع بشر دانست و افزود: وحشی گری های حقوق بشر آمریکایی به انواع و اقسام دلایل انجام می دهند و ستمگری هایی به نوع بشر می کنند و باعث ایجاد تفرقه و فساد می شوند.

,

آیت الله عبادی گفت: طی ۴۳ سال اخیر به جای اینکه سیاست هایی همراه با نظام تعقیب شود و توسط هر دولتی تکمیل شود اما متاسفانه دولت های مختلف حزبی و سلیقه ای عمل کردند و تمام مشکلات مربوط به همین موضوعات است.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به شرایط دولت سیزدهم اشاره تصریح کرد: مشکلات بسیار و مختلفی به این دولت به ارث رسیده است و فرصت کوتاه اما ارزشمندی دارد و نیازمند به ایمان قوی برای مدیریت وضع فعلی است.

,

وی با بیان اینکه دشمن بیرونی و دوست جاهل در داخل به صورت فنی برای ضربه زدن به کار دولت سیزدهم اقدام می کنند، متذکر شد: اکنون زیرساخت های اقتصادی ایجاب کرد تا این جراحی اقتصادی اجرا شود و دولت و رئیس جمهور با صداقت و ایمان و جرات این موضوع را اجرایی کردند و این صداقت باور مردم را استوار می کند.

,

آیت الله عبادی با تأکید بر اینکه تاثیرگذاری بر افکار عمومی منحصر به تریبون تبلیغاتی نیست، عنوان کرد: آگاهی دادن به مردم به صورت تخصصی و کارشناسی شده در اجرای این طرح تاثیرگذار و کارساز است و تبلیغات صحیح جهت تبلیغ محتوا و انگیزه نباید فراموش شود.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: رسانه های مکتوب و صدا و سیما یک زمان بندی خاصی داشته باشند و جهت حفظ منافع ملی و بیان اهداف طرح اقدام کنند و باید اطلاع رسانی خوب و منظمی انجام شود و مردم را در این جهت کمک کنید چرا که مردم ایران در سختی های اقتصادی و حتی کرونایی کم نگذاشتند.

,

وی در پایان گفت: تبلیغ و تبیین به معنای صحیح آن باید انجام شود و دولت سیزدهم کار خود را انجام خواهد داد و امیدواریم گره ها گشوده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه