اخبار داغ

رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی استان:

بیش از ۱۲هزار ماموریت طی سه‌ماهه گذشته در مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری انجام شد

بیش از ۱۲هزار ماموریت طی سه‌ماهه گذشته در مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری انجام شد
محمد حیدری گفت: ۱۲ هزار و ۳۸ ماموریت طی سه ماهه گذشته در مرکز اورژانس استان چهارمحال‌وبختیاری ثبت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حیدری رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ در ارتباط با حوادث سه ماهه گذشته اظهار کرد: طی این مدت در مجموع 51 هزار و 167 ماموریت در مرکز ارتباطات 115 اورژانس استان (دیسپچ) ثبت شد که در پی این ماموریت ها 10هزار و 798 تماس منجر به اعزام آمبولانس بوده و  2 هزار و 453 مورد نیز مشاوره تلفنی شده اند.
 
وی افزود: در این مدت 51 هزار 167 تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان برقرار شد که از این تعداد متاسفانه 6 هزار و 409 تماس های مزاحم با این مرکز بوده است.
 
رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از مجموع ماموریت های ثبت شده طی سه ماه گذشته، 2 هزار و 431 مورد حوادث ترافیکی و 2 هزار و 327 مورد حوادث غیرترافیکی بوده است که نسبت به سه ماه اول سال گذشته 14 درصد ماموریت های ترافیکی افزایش یافته و 7 هزار و 280 مورد بیماری بوده است که از این تعداد 786 مورد قلبی و 393 مورد تنفسی بوده است.
 
حیدری عنوان کرد: در این بازه زمانی 41 نفر نیز دچار مسمومیت با گاز منواکسیدکربن شدند که متاسفانه این آمار نسبت به سه ماه اول سال گذشته افزایش یافته است.
 
وی خاطرنشان کرد: طی سه ماه گذشته، اورژانس هوایی 13 مورد پرواز داشته و تعداد ماموریت غرق شدگی در سه ماه اول سال 16 مورد بوده است که متاسفانه نسبت به سال گذشته 33 درصد افزایش یافته‌است.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه