اخبار داغ

امام جمعه یزد:

مردم ایران با بصیرت مانع از پیشروی دشمن در جنگ نرم شوند

مردم ایران با بصیرت مانع از پیشروی دشمن در جنگ نرم شوند
امام جمعه یزد با اشاره به توطئه دشمنان و تلاش برای ناامید کردن مردم گفت: دشمن با استفاده از فضای مجازی در تلاش است که مردم ایران را ناامید کند و مردم ما باید در این زمینه با بصیرت و آگاهی مانع از پیروزی دشمنان اسلام و انقلاب شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا،آیت الله محمدرضا ناصری در اجتماع مردم مهریز با اشاره به اهمیت ارتباط مسئولان با مردم، اظهار کرد: امام خمینی (ره) بسیار به مردم ایران اهمیت می دادند و در این زمینه بسیار غمخوار مردم ایران بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

امام جمعه یزد عنوان کرد: این انقلاب اسلامی به دست کسانی به سرانجام رسید که عاشق مردم و کشور، با مردم صادق و دلسوز مردم بوند، ایستادگی امام خمینی (ره) و تلاش برای مردم در راه خدا، باعث این حرکت بزرگ و این انقلاب مهم شد.

,

وی امام خمینی(ره) را سوزانده پایه و ریشه استکبار جهانی در ایران دانست و افزود: نفوذ استکبار در زمان پهلوی و پیش از انقلاب اسلامی در کشور بسیار زیاد بود و امام خمینی (ره) در راستای باز پس گیری کشور از استکبار جهانی، تلاش ها و ایستادگی های بسیاری کردند.

,

ناصری با بیان خاطره ای از امام خمینی (ره)، عنوان کرد: امام خمینی (ره) همیشه اظهار می کردند که انقلاب اسلامی توسط خداوند متعال انجام شده و خداوند بزرگ حافظ و نگهدارنده ی این انقلاب اسلامی و مردمی است.

,

امام جمعه یزد تصریح کرد: این انقلاب با نیت حق، برای زدودن طاغوت و فساد به سرانجام رسید و چون این انقلاب از پایه یک کار خدایی بود، خداوند متعال نیز در به سرانجام رسیدن انقلاب اسلامی امام، مردم و شهدای این راه را حمایت کرد و اوست که نگه دارنده این انقلاب است.

,

وی با اشاره به واقعه صحرای طبس، افزود: دشمنان در زمینه نابودی این کشور و این انقلاب تلاش های زیادی کردند که همواره بی نتیجه بود، ترور اشخاص مهم کشور، جنگ ایران و عراق و واقعه طبس از جمله اقدامات انجام شده توسط دشمنان انقلاب بود.

,

ناصری بیان کرد: خداوند و مردم شریف ایران این انقلاب را دوست دارند و دشمن پس از تلاش های بی سرانجام در جنگ سرد، اهداف شوم خود را به سمت جنگ نرم برده و در راستای رسیدن به هدف خود در تلاش است که ناامیدی را در جامعه و کشور ایران رواج دهد.

,

امام جمعه یزد با اشاره به توطئه دشمنان و تلاش برای ناامید کردن مردم، گفت: دشمن با استفاده از فضای مجازی در تلاش است که مردم ایران را ناامید کند و مردم ما باید در این زمینه به بصیرت و آگاهی مانع از پیروزی دشمنان اسلام و انقلاب شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه