اخبار داغ

کارشناس حوزه بین‌الملل:

دولت سیزدهم معیشت مردم را به برجام گره نزد

دولت سیزدهم معیشت مردم را به برجام گره نزد
کارشناس حوزه بین‌الملل با بیان اینکه دولت سیزدهم معیشت مردم را به برجام گره نزد، گفت: تعامل مثبت دولت با همسایگان موفقیت‌آمیز بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشید باقریان، کارشناس حوزه بین‌الملل در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به سیاست خارجی دولت رئیسی طی یک سال گذشته اظهار کرد: دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی تعامل مثبتی را با همسایگان در پیش گرفته و دل به برجام نبسته و این موضوع در حوزه دیپلماتیک به سود ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
وی با بیان اینکه رئیس جمهور از ابتدا به مردم قول داد که اقتصاد و معیشت مردم را به برجام گره نخواهد زد، اضافه کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم فضای جدیدی برای تعامل با دنیا گشوده شد و به جز رژیم غاصب صهیونیستی و رژیم جنایتکار آمریکا ایران آماده همکاری دوستانه با همه کشورهاست.
,
 
,
این کارشناس حوزه بین‌الملل یادآور شد: آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش دارند ایران را منزوی نشان دهند و در دولت گذشته نیز در مواردی ایران اقتصاد ایران را به برجام گره زده بود، اما دولت سیزدهم این رویه غلط را از بین برد.
,
 
,
باقریان متذکر شد: آمریکا هنوز آگاه نیست که منزوی‌تر از گذشته شده و در حالی که دنبال انزوای ایران بود خود به این مشکل رفتار شده و راه فرار ندارد، در نقطه مقابل اروپایی‌ها دنبال روابط دیپلماتیک با کشورهای خاورمیانه و آسیای میانه هستند.
,
 
,
وی با اشاره به نزدیک شدن رژیم صهیونیستی به فروپاشی سیاسی خاطرنشان کرد: این رژیم غاصب به پایان راه خود رسیده و در آستانه فروپاشی سیاسی است، چراکه با جنایت و تهدید و توطئه نمی‌تواند موجودیت خود را تداوم ببخشد.
,
 
,
این کارشناس حوزه بین‌الملل در ادامه با بیان اینکه در دوره دولت سیزدهم سرمایه‌گذاران خارجی زیادی برای سرمایه‌گذاری به ایران آمده‌اند، گفت: ایران ظرفیت بسیار زیادی در حوزه توریسم دارد و سرمایه‌گذاران بر این موضوع واقف هستند، اما دولت گذشته چشم خود را بر این موضوع بسته بود و دولت سیزدهم این موضوع را سرلوحه کار قرار داد.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه