اخبار داغ

مدیر فرودگاه شهید صدوقی یزد خبرداد؛

تائید نقص فنی در اولین پرواز اعزام حجاج از فرودگاه یزد/ امیدوار به پرواز هواپیما با۴ساعت تاخیر هستیم

تائید نقص فنی در اولین پرواز اعزام حجاج از فرودگاه یزد/ امیدوار به پرواز هواپیما با۴ساعت تاخیر هستیم
محمدی مدیر فرودگاه شهید صدوقی یزد با تائید بروز نقص فنی در اولین پرواز زائران سرزمین های وحی استان از احتمال پرواز این هواپیما با حدود ساعت۴تاخیر خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس محمدی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اعلام اینکه اولین پرواز زائران سرزمین های وحی از استان یزد با ۲۶۰مسافر مقرر بود امروز ساعت۸:۵۰ صبح از محل فرودگاه شهید صدوقی به سمت سرزمین های نور پرواز کند تصریح کرد: متاسفانه علیرغم تمام هماهنگی های انجام شده در پرواز این هواپیما درموعد مقرر، در هنگام چک هواپیما متوجه نقص فنی در قسمت موتور هواپیما شده که باعث تاخیر در پرواز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با اشاره به اینکه تمام امکانات و ظرفیت های موجود برای برطرف شدن این نقص فنی به کار گرفته شده است اظهار داشت: اما به علت حساسیت موضوع تا نقص به صورت کامل برطرف نشود اجازه پرواز داده نخواهد شد و زمانی که فعلا کارشناسان مربوطه اعلام کرده اند ساعت۱۲ظهر است که امیدواریم پرواز در این ساعت موفق به پرواز شود.

,

محمدی با تاکید براینکه تمامی اقدامات لازم برای پذیرایی مسافران این پرواز اندیشیده شده خاطرنشان کرد: تمامی مسافران در حال حاضر در سالن انتظار فرودگاه شهید صدوقی در انتظار رفع مشکل بوده و پذیرایی نیز از سوی شرکت هواپیمایی برای افراد در نظر گرفته شده است.

,

شایان ذکر است: امسال یک‌هزار و ۶۸۰ نفر در قالب ۱۴ کاروان طی روزهای پنجم تا هفتم تیرماه از فرودگاه شهید صدوقی یزد به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

,

انتهای پیام/ک

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه