اخبار داغ

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد خبرداد؛

آماده ساختن کمپ کوهنوردی در مسیر کوه شیرکوه یزد هستیم

آماده ساختن کمپ کوهنوردی در مسیر کوه شیرکوه یزد هستیم
فلاحتی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد از آمادگی این اداره کل برای ساخت کمپ کوهنوردی با امکانات مناسب در مسیر کوه شیرکوه خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا فلاحتی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت هایی که در ورزش کارگری استان وجود دارد گفت:یکی از اهدافی که این اداره کل همیشه به دنبال آن بوده تندرستی، شادابی و سلامت جسم و روح کارگران شریف بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
وی با بیان اینکه اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان فضاهای ورزشی مناسبی برای امر ورزش کارگران در مرکز استان و دیگر شهرستان ها دارد تصریح کرد: امیدواریم تا پایان سال با بهره برداری از چندین مجموعه، این سرانه ورزشی نیز برای کارگران افزایش یابد.
,
 
,
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه می توان با هماهنگی اداره کل ورزش وجوانان و شهرداری ها برنامه های مشارکتی در حوزه ورزش برگزار کرد ابراز داشت: استان یزد در رشته های مختلف ورزش کارگری دارای ورزشکاران مقام آور و مدال آور جهانی و کشوری است و این مهم می طلبد که با برنامه ریزی، ورزش را در جامعه کارگری استان که بیش از ۸۰ درصد جمعیت استان را تشکیل می دهد نهادینه کنیم.
,
 
,
وی ادامه داد: متاسفانه به علت کم تحرکی شاهد انواع بیماری ها همانند دیابت در سطح استان هستیم که این موضوع وضعیت نگران کننده ای را در سطح استان ایجاد کرده و می طلبد که  باید به سمتی گام برداریم که ورزش بیش از پیش مورد توجه خانواده ها قرار گیرد تا چنین مشکلاتی در سطح جامعه کمرنگ تر شود.
,
 
,
فلاحتی در بخش دیگری از صحبتهای خود با بیان اینکه هیئت ورزش کارگری استان در زمینه برگزاری همایش های کوهپیمایی بسیار فعال هست تصریح کرد: در صورت واگذاری زمین به این اداره کل، آمادگی ساخت کمپ کوهنوردی مناسب در مسیر قله شیرکوه استان را اعلام می کنیم، کمپ مناسبی که امکانات بهداشتی و استراحتگاه مناسبی برای کوهنوردان را فراهم نماید.
,
 
,
انتهای پیام/ک
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه