اخبار داغ

تنها نماینده کشور در آسیا هستیم و باید از کیان فوتبال ایران دفاع کنیم؛

گرشاسبی: معاوضه بازیکن با باشگاه استقلال صحت ندارد؛ مذاکره با نیازمند اخلاقی نیست/ شیمبا از فولاد جدا شده؛ گُردان از خوب‌های تیم ماست

گرشاسبی: معاوضه بازیکن با باشگاه استقلال صحت ندارد؛ مذاکره با نیازمند اخلاقی نیست/ شیمبا از فولاد جدا شده؛ گُردان از خوب‌های تیم ماست
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: شهاب گردان از خوب‌های تیم ماست ولی نیاز به یک بازیکن کمکی دارد که امیدوارم بتوانیم نفری را که جزو لیست آقای نکونام هست را جذب کنیم.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان پیرامون وضعیت باشگاه اظهار داشت: از همه هواداران فولاد و مردم خوزستان به دلیل سکوتی که در بحث نقل و انتقالات اختیار کردیم عذرخواهی می‌کنم. با توجه به رقابتی که در بحث نقل و انتقالات وجود دارد، اگر در سکوت این کار را انجام نمی‌دادیم؛ نمی‌توانستیم با این بازیکنان به توافق برسیم.

,

وی در ادامه بیان داشت: تمام اعضای هیات مدیره و کادرفنی دست به دست هم داده‌ایم تا یک تیم قدرت‌مند را روانه لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کنیم؛ زیرا تنها نماینده کشور در آسیا هستیم و باید از کیان فوتبال ایران دفاع کنیم.

,

گرشاسبی درباره شایعه معاوضه علی‌رضا کوشکی و آرش رضاوند با باشگاه استقلال عنوان داشت: تا این لحظه اصلاً چنین چیزی درست نیست اما در بحث تقویت تیم و نقل و انتقالات، همه چیز به خواسته سرمربی تیم بر می‌گردد که لیست مورد نظرش را پیش از این به ما اعلام کرده.

,

او در مورد جذب پیام نیازمند تصریح داشت: نیازمند تحت قرارداد باشگاه دیگری است و اخلاقی نیست که بخواهیم با او وارد مذاکره شویم. شهاب گردان از خوب‌های تیم ماست ولی نیاز به یک بازیکن کمکی دارد که امیدوارم بتوانیم نفری را که جزو لیست آقای نکونام هست را جذب کنیم.

,

مدیرعامل باشگاه فولاد در نهایت خاطرنشان ساخت: نکونام لیستی را به ما ارائه داده که با کمک خود او در تلاش برای جذب آن‌ها هستیم. البته تعدادی از آنها را جذب کرده‌ایم؛ قطعاً نکونام دنبال بازیکنان دیگری است که در بین‌شان بازیکن خارجی هم وجود دارد. لوسیانو پریرا شیمبا نیز از فولاد جدا شده و در لیست این فصل قرار ندارد. سعی خواهیم کرد طی مراسمی از زحمات او تقدیر کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه