اخبار داغ

شهردار خنداب:

اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه فضاهای تفریحی از اولویت‌های اصلی شهرداری است/ زمین چمن مصنوعی در هفته دولت به بهره‌برداری می رسد

اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه فضاهای تفریحی از اولویت‌های اصلی شهرداری است/ زمین چمن مصنوعی در هفته دولت به بهره‌برداری می رسد
احدی گفت: اجرای پروژه‌های مرتبط با سیما و منظر شهری و پرداختن به زیباسازی شهری و طرح‌های عمرانی و توسعه فضاهای تفریحی، فرهنگی از اولویت‌های اصلی شهرداری خنداب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احدی، شهردار شهر خنداب در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب گفت: اجرای پروژه‌های مرتبط با سیما و منظر شهری و پرداختن به زیباسازی شهری و طرح‌های عمرانی و توسعه فضاهای تفریحی، فرهنگی از اولویت‌های اصلی شهرداری خنداب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم خنداب,

وی بیان کرد: در راستای توسعه و تجهیز پارک‌های شهر به امکانات استاندارد و وسایل رفاهی و سرگرمی برای کودکان، این وسایل و تجهیزات از جمله فوتبال دستی و میز پینگ‌پونگ خریداری و در پارک و میادین شهر نصب شده و طی روزهای آتی ترامپولین برای نوجوانان و استخر توپ برای کودکان خریداری و نصب خواهد شد.

,

شهردار خنداب افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی زمین‌ والیبال در پارک فرهنگ به اتمام رسیده و جهت بهره‌برداری در اختیار عموم شهروندان قرار گرفته است.

,

وی گفت: زیرسازی و فنس‌کشی زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال در محله قلعه انجام‌شده و نهایتاً در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

,

احدی به پروژه نیمه‌تمام پارک شهدای گمنام اشاره کرد و گفت: طی بیست روز آینده عملیات اجرایی فاز دوم پارک شهدای گمنام شامل دیوارچینی، سنگ‌فرش، فضای سبز، پله، آبشار و آب‌نما آغاز خواهد شد و این توقف چندماهه به علت هموار شدن خاک موجود در پارک جهت ایجاد فضای سبز بود.

,

شهردار خنداب تصریح کرد: عملیات تکمیل پروژه نیمه‌تمام مسیر دوچرخه‌سواری واقع در بلوار شهید سلیمانی در دستور کار شهرداری خنداب است.

,

وی اظهار کرد: ساخت سالن ورزشی بانوان و احداث ۸ مغازه تجاری در خیابان آیت‌الله غفاری نیز ازجمله اقدامات شهرداری خنداب است که طی روزهای آتی آغاز خواهد شد.

,

شهردار خنداب گفت: به لطف الهی و با همکاری مردم شهر عملیات احداث خیابان از میدان حر به سمت بلوار شهید سلیمانی جهت سهولت در تردد اجرایی خواهد شد.

,

احدی افزود: شهرداری خنداب در نظر دارد در محدوده بیمارستان مهر، پارکی را احداث نماید در صورت همکاری مردم و برخی ادارات که دارای زمین در آن محدوده هستند عملیات شروع پارک جدید آغاز خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: جدول‌گذاری کوچه‌ها و معابر جهت جمع‌آوری آب‌های سطحی، آسفالت کوچه‌ها، خرید چراغ‌های تزئینی جهت نصب در بلوار آیت‌الله غفاری ،دیوارنویسی و نصب روشنایی بلوار شهید سلیمانی ازجمله اقدامات انجام‌شده جهت زیباسازی شهر خنداب است.

,

شهردار خنداب در پایان ضمن تقدیر از مشارکت شهروندان در عقب‌نشینی املاک شخصی و تعریض معابر عمومی درخواست کرد:علاقه‌مندان به فضای سبز و زیباسازی شهری می‌توانند با ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود، مسئولین را برای رسیدن به شهری سرسبز و زیبا یاری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه