اخبار داغ

معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان یزد:

استخر شنای شهرستان اردکان آماده استفاده است

استخر شنای شهرستان اردکان آماده استفاده است
هاشمی گفت: تعمیرات استخر شنای شهرستان اردکان انجام شده و در حال حاضر استخر شنای این شهرستان به بهره‌برداری رسیده و آماده استفاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سید احمد هاشمی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا پیرامون چرایی عدم بهره‌مندی مردم اردکان از استخر شنا  گفت: اینطور نیست که استخر شنا در اردکان وجود نداشته باشد، بلکه مدتی استخر شنای این شهرستان خراب شده بود و قرار بوده تعمیرات انجام دهند و برای تعمیرات نیز نیاز به زمان داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: بر همین اساس، هزینه‌ای را اداره کل ورزش و جوانان استان تخصیص داد و هزینه‌ای را هم شهرستان اردکان گذاشت و در نهایت با مبلغی که جمع‌آوری شد، تعمیرات لازم انجام شد.

,

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: در نهایت کار تعمیرات به پایان رسید و در حال حاضر استخر شنای این شهرستان به بهره‌برداری رسیده و آماده استفاده است.

,

لازم به ذکر است، حدود یک ماه قبل، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اردکان از عدم راه‌اندازی استخر شنا در این شهرستان انتقاد کرد.

,

این عضو شورای شهر یزد عنوان کرده بود: جای بسی تأسف است شهر اردکان با این همه امکانات، حتی یک استخر هم برای استفاده جوانان و نوجوانان پرتعداد شهر وجود ندارد و جوانان شهر برای فعالیت در این رشته می‌بایست به شهرهای همجوار رجوع کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه