اخبار داغ

رئیس سازمان صمت استان یزد:

انصاف اصناف یزد در کشور زبانزد است/یزد استان پیشتاز در هوشمندسازی بازار

انصاف اصناف یزد در کشور زبانزد است/یزد استان پیشتاز در هوشمندسازی بازار
علمدار رئیس سازمان صمت استان یزد با اشاره به اینکه اصناف یزد در انصاف شهرت دارند، گفت: پاکدستی، صداقت در معامله و توجه به منافع عمومی از ویژگی های کسبه یزد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمدرضا علمدار یزدی صبح امروز در همایش اصناف یزد با اشاره به اینکه برای نخستین باراز سوی وزیر صمت، از اول تا ۱۰ تیرماه به عنوان دهه تولید و تجارت نامگذاری شده است، اظهار داشت: برای قدردانی از بازاریان و تولیدکنندگان برنامه های متعددی در این دهه پیش‌بینی شده که همایش مشترک اصناف و دستگاه قضایی استان یزد نیز در همین راستا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
وی با اشاره به نقش اصناف یزد در رویدادهای اقتصادی، اجتماعی و سیاسی بیان کرد: بازاریان یزد ویژگی‌های منحصر به‌فردی دارند که کسبه یزد را در کل کشور زبانزد کرده است.
,
 
,
علمدار یزدی از جمله این ویژگی‌ها به مدیریت قوی اتاق اصناف یزد اشاره کرد و افزود: ۱۸۰ اتحادیه در استان و ۶۶ اتحادیه در شهرستان یزد وجود دارد که این اتحادیه ها توسط اتاق اصناف به خوبی مدیریت می شوند که نمونه این مدیریت خوب را در سیل، کرونا، کمک های خیرانه، مناسبت های ملی و مذهبی، راهپیمایی ها، یادواره شهدا و ... دیدیم.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه انصاف کسبه یزد نیز در کشور زبانزد است، بیان کرد: نمونه این موضوع را اکنون می توان در نرخ گذاری گوشت قرمز گوسفندی مشاهده کرد به نحوی که گوشت قرمز گوسفندی از استان فارس به یزد وارد می شود اما قیمت آن در یزد ارزانتر از فارس است.
,
 
,
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به زمینه های فرهنگی خاص در استان به ویژه در میان کسبه و بازاریان، گفت: یزدی‌ها به ویژه کسبه به قناعت، پاکدستی، صداقت در معاملات، در نظر گرفتن اصول و تعالیم اسلامی در معاملات، توجه به منافع عمومی به جای منافع شخصی شهرت دارند.
,
 
,
علمدار یزدی همچنین با اشاره به ارتباط بسیار خوب اصناف با علما و روحانیون بیان کرد: این ارتباط در اخلاق و انصاف و منش بازاریان اثرگذار است.
,
 
,
علمدار یزدی با بیان اینکه کسبه و بازاریان یزد با دستگاه قضایی و سایر ادارات دولتی نیز تعامل سازنده ای دارند، عنوان کرد: ارتباطات اصناف با دستگاه های مختلف نشان از همدلی و همراهی و تعامل میان این دو گروه است.
,
 
,
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در پایان استفاده از فناوری اطلاعات را از ویژگی های بازار یزد دانست و اظهار داشت: در یزد شاهد رشد تجارت الکترونیک هستیم و در بحث هوشمندسازی بازار و سامانه جامع تجارت نیز در زمره استانهای برتر کشور قرار داریم.
,
 
,
انتهای پیام/ک
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه