اخبار داغ

نماینده مردم ایلام در مجلس خبر داد؛

پیگیری مجلس برای وصول مطالبات مردم ایلام / رایزنی ها برای استقرار شرکت بهره برداری نفت و گاز دراستان

پیگیری مجلس برای وصول مطالبات مردم ایلام / رایزنی ها برای استقرار شرکت بهره برداری نفت و گاز دراستان
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس پیگیر وصول مطالبات مردم است و یکی از مطالبات مهم مردم ایلام استقرار شرکت بهره برداری نفت و گاز دراستان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، "سارا فلاحی"،  نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: در طی دو سالی گذشته یکی از طرح‌هایی که از سوی نمایندگان استان در مجلس دنبال شده، طرح استقرار شرکت نفت و گاز ایلام یا به عبارت بهتر تأسیس شرکت بهره برداری نفت و گاز ایلام بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی افزود: از دولت انقلابی انتظار داریم وزارت نفت در این قضیه مجاب کنند که بر اساس کار کارشناسی با استان ایلام برخورد کند و برخورد آن نیز مبتنی بر عدالت و منطقی باشد.

,

وی ادامه داد: ما با تمام قدرت از این حق دفاع می‌کنیم، انتظار داریم در دولت انقلابی مردم مناطق محروم مورد توجه قرار بگیرند و اگر این اتفاق رخ دهد استان ایلام آن عقب افتادگی که در توسعه دارد جبران می‌شود.

,

فلاحی تصریح کرد: احیای سهم‌های استان ایلام در حوزه آلایندگی، صادرات و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های بزرگ نفت و گاز استان ایلام و حوزه معادن و واریز این مبالغ به استان ایلام را می‌توان از دستاوردهای نمایندگان استان در مجلس یازدهم دانست که به واسطه ایجاد نگاه راهبردی به ایلام زمینه آن مهیا شده است.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه