اخبار داغ

افزایش فزاینده کودکان فقیر در آمریکا/ فقرِ نژادی در کشور مدعی حقوق بشر

افزایش فزاینده کودکان فقیر در آمریکا/ فقرِ نژادی در کشور مدعی حقوق بشر
آمار کودکان فقیر آمریکایی در فوریه سال ۲۰۲۲، ۳.۴ میلیون نفر بیشتر از دسامبر سال ۲۰۲۱ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ آمار کودکان فقیر آمریکایی در فوریه سال ۲۰۲۲، ۳.۴ میلیون نفر بیشتر از دسامبر سال ۲۰۲۱ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
فقر ماهانه در فوریه سال ۲۰۲۲ برای کل جمعیت آمریکا با نرخ ۱۴.۴ درصدی همچنان در حال افزایش بود. این آمار در ماه ژانویه ۱۴.۷ درصد بود، اما این کاهش اندک چشمگیر نیست و ادامه افزایش نرخ فقر ماهانه ۱۲.۵ درصدی دسامبر سال ۲۰۲۱ است. به طور کلی، در ماه فوریه ۶ میلیون نفر بیشتر از ماه دسامبر در فقر بودند.
, فوریه,
 
,
فقر کودکان کاهش بسیار اندکی داشته (۰.۳ درصد)، اما همچنان نشاندهنده ادامه افزایش شدید فقر کودکان است. این بحران در حالی تشدید شد که پرداخت های ماهانه اعتبار مالیاتی کودکان در برنامه نجات آمریکایی منقضی شد.
,
 
,
ما در سال ۲۰۲۰، یک روش جدید پیش بینی فقررا برای ارائه برآورد ماهانه فقر با استفاده از اندازه گیری تکمیلی فقر ایجاد کردیم. با استفاده از یک چارچوب ماهانه می توانیم فقر را در میان شرایط اقتصادی در حال تغییر دنبال کنیم، زیرا همه گیری کووید۱۹ و پاسخ های سیاست فدرال همچنان در حال ظهور و بروز است.
,
 
,
جدول پایین نشانگر روندهای فقر ماهانه در آمریکا بر اساس نژاد، قومیت و گروه های سنی است:
,
 
,
 
,
, ,
 
,
شکاف فقر میان کودکان سیاه و سفید
, شکاف فقر میان کودکان سیاه و سفید, شکاف فقر میان کودکان سیاه و سفید, شکاف فقر میان کودکان سیاه و سفید,
 
,
شکاف فقر در میان کودکان سیاه پوست و سفیدپوست همچنان ادامه دارد و باید بپرسیم که آیا می توانیم آن را متوقف کنیم؟
, شکاف,
 
,
طی چند دهه گذشته، پیشرفت های گسترده ای در مبارزه با فقر کودکان حاصل شده که تا حد زیادی به دلیل سیاست های دولت است؛ اما پیشرفت اندکی در کاهش شکاف فقر میان کودکان سیاه پوست و سفیدپوست صورت گرفته است.
,
 
,
در سال ۱۹۷۰، کودکان سیاه پوست بیش از سه برابر بیشتر از کودکان سفیدپوست در فقر زندگی می کردند و امروز این شکاف به همان اندازه است.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
شکاف فقر میان کودکان سیاه و سفید اغلب به عنوان ابزاری برای درک نابرابری نژادی در آمریکا استفاده می شود، و اندازه و تداوم این شکاف نشان می دهد که نژادپرستی تا حد زیادی در سیستم اجتماعی – اقتصادی این کشور نهفته است؛ و همچنین ما را به ارزیابی نقشی که سیاست اجتماعی در بستن این شکاف ایفا می کند فرا می خواند.
,
 
,
انتقالات دولتی و اعتبارات مالیاتی در همسان سازی درآمد کودکان سیاه پوست و سفیدپوست در فقر موثر است، اما در کاهش این شکاف کاملا بی تاثیر است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه