اخبار داغ

توقف نمایش «شب شک» به دلیل عدم مجوز تمدید و تبلیغ است

توقف نمایش «شب شک» به دلیل عدم مجوز تمدید و تبلیغ است
رئیس شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ گفت: دلیل توقف فروش بلیت نمایش شب شک به تهیه‌کنندگی نوید محمدزاده؛عدم مجوز تمدید؛ تبلیغ و پخش بدون مجوز تبلیغات این اثر نمایشی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فروش بلیت نمایش «شب شک» به کارگردانی امیرحسین بریمانی و تهیه کنندگی نوید محمدزاده بعد از اولین اجرا در دوره جدید اجرا با عنوان «سیزن۴» از روز یکشنبه (پنجم تیر ماه) در سایت ارائه دهنده این بلیت متوقف و کلیه اقلام تبلیغایت این نمایشی بنا به اعلام شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمع‌آوری شده است. بنا به اطلاع مشاور رسانه‌ای نمایش شب شک؛ این اثر نمایشی در اجرای ۵ تیر ماه به صحنه نخواهد رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مهدی امینی رئیس شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعلام این شورا مبنی بر توقف فروش بلیت این نمایش و جمع‌آوری اقلام تبلیغاتی آن را تایید کرد.

,

وی ادامه داد: به دلیل عدم کسب مجوز تمدید و تبلیغ نمایش، همچنین  پخش بدون مجوز تبلیغات نمایش در بسترهای مختلف فضای مجازی ،موجب بسته شدن موقت سایت فروش بلیت نمایش از طرف اداره کل هنرهای نمایشی شده است.

,

امنی در پایان تصریح کرد: بدیهی است این مشکل با حضور کارگردان و رفع ابهامات موجود برطرف خواهد شد.

,

نمایش شب از جمله آثار برگزیده بیست‌وسومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران شک پیش از این ۲۶ اجرا در تالار مولوی (۲۳ دی تا ۱۴ بهمن ۱۴۰۰) و ۴۰ اجرا در پردیس تئاتر شهرزاد (۱۴فروردین تا۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱) را پشت سر گذاشته بود.

,

نیما شکیبایی، محمدحسین خادمی و امیرحسین بریمانی گروه بازیگران نمایش شب شک را تشکیل می‌دهند.

,

شب شک تندیس بازیگر نقش اول و تندیس کارگردانی بیست‌وسومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران را دریافت کرده است.

,

انتهای پیام/

,

منبع:ایرنا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه