اخبار داغ

وزیر کشور:

برخی سرویس‌های اطلاعاتی متهم اصلی گسترش مصرف مواد مخدر هستند

برخی سرویس‌های اطلاعاتی متهم اصلی گسترش مصرف مواد مخدر هستند
احمد وحیدی از عملکرد ضعیف کشورهای غربی در مبارزه با مواد مخدر انتقاد کرد و بخشی از سرویس‌های اطلاعاتی و سیاستمداران غربی را متهم اصلی گسترش مصرف مواد مخدر دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر ۴۵ تن انواع موادمخدر غیردارویی و روانگردان  با دستور احمد وحیدی در زاهدان امحا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 این دستور وزیر کشور در ارتباط ویدئویی با مقامات استان سیستان و بلوچستان از مراسم روز جهانی مبارزه با مواد مخدر صادر شد که به همت ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور برگزار شده بود.

,

در این مراسم، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری، تنی چند از وزرا، سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی، هنرمندان، ورزشکاران و فعالان مدنی حضور داشتند.

,

وزیر کشور در این مراسم، از عملکرد ضعیف کشورهای غربی در مبارزه با مواد مخدر انتقاد کرد و بخشی از سرویس‌های اطلاعاتی و سیاستمداران غربی را متهم اصلی گسترش مصرف مواد مخدر دانست.

,

وی همچنین خواستار برخورد علمی و با استفاده از همه ظرفیت ها در مقابله با مواد مخدر شد و تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران با تقدیم سه هزار و ۸۵۰ شهید و ۱۲ هزار جانباز، جدیت و اراده خود را در مبارزه با مواد مخدر نشان داده است.

,

مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان هم در این مراسم که از محل امحای مواد مخدر سخن می گفت، اظهار کرد: با حضور آمریکا در افغانستان و اشغال این کشور نه تنها تولید مواد مخدر متوقف نشد بلکه تولید و توزیع آن چند برابر افزایش یافت.

,

وی افزود: سال گذشته ۳۷۰ تن مواد مخدر توسط نیروی های نظامی و انتظامی که خاکریز اول مبارزه با مواد مخدر به شمار می‌آیند، کشف شد و از ابتدای امسال هم ۴۵ تن مواد مخدر ضبط شد که نشان می‌دهد دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تمام تلاش خود به کار گرفته اند تا ارکان خانواده ها را متزلزل سازند.

,

انتهای پیام/ ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه