اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله:

بسیج در راستای ساخت ایرانی قوی شتابنده گام برمی دارد/ راه اندازی ۷۶۰‌ صندوق قرض الحسنه با محوریت مساجد در استان مرکزی

بسیج در راستای ساخت ایرانی قوی شتابنده گام برمی دارد/ راه اندازی ۷۶۰‌ صندوق قرض الحسنه با محوریت مساجد در استان مرکزی
کریمی با تأکید بر اینکه حرکت در مسیر رفع مشکلات مردم رسالت های بسیج است،گفت: در این راستا یکی از مصادیق آن تشکیل صندوق های قرض الحسنه و سازماندهی گروه های جهادی در دستور کاراست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ظهر امروز در جمع پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه شازند با تقدیر از فعالیت های بسیجیان ناحیه مقاومت شازند اظهار کرد: بسیج مظهر تجلی اراده الهی و نماد مامی توانیم ملت ایران در صحنه های مختلف و سخت است و بسیج بعد از گذشت ۴۳ سال از انقلاب امروز به مولود میدان جهاد و صحنه ایثار و ازخودگذشتگی تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
وی افزود: بسیج با ابتکار امام خمینی(ره)تشکیل شد و با هدایت های مقام معظم رهبری به رشد و بالندگی رسید و در واقع بسیج در میدان های جهاد متولد شد و در نبردهای سخت به استحکام رسید و رشد کرد.
,
 
,
سردار کریمی با بیان اینکه بسیج همواره یار
,
 
,
 وفادار به مردم و نظام اسلامی بوده و صادقانه و مخلصانه برای خدمت به مردم در صحنه است،گفت: امروز پایگاه های بسیج ستون های مستحکم نظام اسلامی هستند و نقش مهمی در پیشرفت محلات دارند.
,
 
,
وی پناهگاه مردم در نظام اسلامی را بسیج خواند و افزود: بسیج با اقدامات موثری که در طول ۴۳ سال گذشته انجام داده و به برکت فضای معنوی حاکم در آن به قلب ها و دل های مستضعفین عالم راه پیدا کرده است.
,
 
,
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه هر پایگاه بسیج یک نظام اسلامی در ابعاد کوچک است،گفت: امروز تقویت و احیای پایگاه های بسیج با رویکرد مسجد از اهمیت زیادی برخوردار است و گام دوم انقلاب، بسیج برای قوی شدن کشور و نشان دادن کارآمدی نظام اسلامی در همه ابعاد گام برمی دارد.
,
 
,
وی تأکید کرد: بسیج متناسب با نیازهای جامعه و مردم و خصوصا جوانان و نوجوانان باید حرکت کند و در زمینه های ورزشی، فرهنگی، علمی و اجتماعی باید حرف برای گفتن داشته باشد و در این راستا احیای پایگاه های بسیج از سال ۹۸ در دستور کار قرار گرفته که بسیجیان باید با رویکرد مسجد محوری زمینه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را فراهم سازند و اساس بسیج پایگاه های بسیج است.
,
 
,
سردار کریمی ادامه داد: توسعه و ترویج باور و فرهنگ بسیجی ضرورت مهم کشور در گام دوم انقلاب است و امروز در جنگ شناختی دشمن و فتنه انگیزی آنها در فضای مجازی بسیجیان باید با جهاد تبیین دشمنان را شکست دهند و قطعا با راهبرد جهاد تبیین و روایت صحیح از حماسه های انقلاب اسلامی راهبردهای دشمن در جنگ شناختی با شکست مواجه خواهد شد.
,
 
,
وی اضافه کرد: تبعیت از ولایت و عملیاتی نمودن رهنمودهای امامین انقلاب اسلامی، محرومیت زدایی، مبارزه با فقر و رفع آسیب های اجتماعی، خدمت صادقانه به مردم در عرصه های مختلف ، دفاع از ارزش های اسلامی ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تربیت جوانان انقلابی برای ساخت ایرانی قوی از وظایف مهم بسیج است که شتابنده در این مسیر حرکت می کند.
,
 
,
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه حرکت در مسیر رفع مشکلات مردم از رسالت های بسیج است،گفت: در این راستا یکی از مصادیق آن تشکیل صندوق های قرض الحسنه و سازماندهی گروه های جهادی است که خوشبختانه در استان مرکزی بیش از ۷۶۰‌ صندوق قرض الحسنه تشکیل شده که برای اشتغال زایی نقش آفرینی می کنند.
,
 
,
وی با اشاره به فعالیت های بسیجیان در شهرستان شازند خاطر نشان کرد: فعالیت های بسیجیان استان مرکزی در ابعاد و بخش های مختلف بسیار امیدبخش و دلگرم کننده است و امروز که در جمع بسیجیان شهرستان شازند گزارشات و اقدامات اثربخشی را مشاهده نمودیم و بازدید از پایگاه ها و حوزه های بسیج با رویکرد شناسایی توانایی ها و رفع مشکلات در راستای احیای پایگاه های بسیج با قوت در سراسر استان ادامه خواهد داشت.
,
 
,
لازم به ذکر است فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی به همراه فرمانده سپاه ناحیه شازند، معاون بسیج مساجد و محلات و تعدادی از معاونین و مدیران ستادی از پایگاه ها و حوزه های شهر شازند و روستاهای اطراف بازدید به عمل آوردند و از نزدیک در جریان امورات، فعالیت ها و برنامه های بسیجیان قرار گرفتند.
,
 
,
انتهای پیام 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه