اخبار داغ

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه مطرح کرد؛

رسانه ها نقش مهمی در تبیین جنایات آمریکا دارند/ ضرورت تبیین ماهیت ضد بشری آمریکا

رسانه ها نقش مهمی در تبیین جنایات آمریکا دارند/ ضرورت تبیین ماهیت ضد بشری آمریکا
حجت الاسلام حجت الله فاضلی گفت: اهالی رسانه و اهل قلم نقش مهمی دارند که به تبیین جنایات آمریکا بپردازند که جامعه به ویژه نسل جوان را از این جنایات مطلع کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حجت الله فاضلی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، با اشاره به هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی  اظهار داشت: این هفته از ششم تیرماه و همزمان با سالروز سو قصد به مقام معظم رهبری آغاز شده است و تا 12 تیرماه ادامه دارد که فرصت مناسبی برای بازگویی جنایات آمریکا علیه بشریت است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه افزود:هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی برای ما یادآور سوءقصد به مقام معظم رهبری، بمب‌گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ یار امام و امت، بمباران شیمیایی سردشت، ترور رییس زندان اوین، به شهادت رساندن آیت الله صدوقی امام جمعه یزد و شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس ایران توسط ناوآمریکایی است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان قصد به حاشیه بردان اصل انقلاب اسلامی را داشتند، تصریح کرد: خون شهدای ترور، درخت انقلاب را تنومندتر از قبل، در مسیر خود حفظ کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد:  کسانی که مدعی حمایت از حقوق بشر هستند اگر با صداقت این جنایات را برای رسانه ها و مردم دنیا واکاوی و مورد ارزیابی قرار دهند، افکار عمومی خواهند فهمید که دولت های مدعی در این زمینه، چه اعمال ننگینی را علیه یک ملت مظلوم و عدالتخواه انجام داده اند.

حجت الاسلام فاضلی با تصریح اینکه این هفته زمینه برای رسوایی دولت های غربی و در راس آن امریکای جنایت کار فراهم است، خاطر نشان کرد: در راس همه خبرنگاران، اهل قلم و اهالی رسانه نقش مهمی دارند که باید به تبیین این مهم بپردازند تا جامعه به ویژه نسل جوان از این جنایات مطلع باشند.

وی گفت: در طول انقلاب اسلامی دشمنان از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به نظام فرو گذار نبودند و بودجه های کلانی را برای این اقدامات اختصاص دادند و در قالب پوشش دفاع از حقوق بشر به اقدامات جنایتکارانه خود سرپوش گذاشتند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه خاطر نشان کرد: برای تبیین جنایات آمریکا باید از ظرفیت های موجود به ویژه مردمی استفاده کرد چرا که بسیاری از مردم واقف به این جنایات هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه