اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی استان قم خبر داد:

مشکلات و تنش‌های آبی روستاهای قم برطرف می‌شود

مشکلات و تنش‌های آبی روستاهای قم برطرف می‌شود
رئیس شورای اسلامی استان قم از برطرف‌شدن مشکلات و تنش‌های آبی روستاهای قم خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  ماشا الله سعادتمند در حاشیه دوازدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی استان قم در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، اظهار داشت: امروز دوازدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی استان قم را برگزار کردیم که در این جلسه  از مدیرکل شرکت آب و فاضلاب استان مهندس بختیاری دعوت کردیم که در جلسه حضور داشته باشند و از نزدیک مسائل و مشکلات روستاها و شهرهای استان در زمینه آب را بررسی کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: مباحث خوبی در این جلسه مطرح شد به‌هرحال شرکت آب و فاضلاب به‌عنوان بخش خدمات ارتباط خوبی می‌تواند با نمایندگان مردم در شوراها داشته باشد و یک کار مشترکی را مخصوصاً در روستاها و شهرهای کوچک می‌توانند انجام دهند.

,

سعادتمند ابراز داشت: در این جلسه مدیرکل شرکت آب و فاضلاب استان قم خبرهای خوبی از اختصاص اعتبارات برای روستاها و مناطقی که تنش آبی در آن وجود دارد، ارائه داد.

,

وی ابراز داشت:  بر اساس اظهارات بختیاری 70 روستا در پروژه محرومیت‌زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی قرار گرفته است که آب‌رسانی به 11 روستای قنوات و ساخت منبع برای چندین روستا از جمله این اقدامات عنوان کرد.

,

رئیس شورای اسلامی استان قم تأکید کرد: مدیرکل شرکت آب و فاضلاب استان قم گلایه‌های از انشعابات غیرمجاز و اسرافی که در زمینه آب صورت می‌گیرد، داشت.

,

وی بیان داشت: در ادامه این جلسه نمایندگان بخش‌ها و روستاها مشکلاتی را که با آن روبرو بودند را بیان کردند و در این میان برخی از روستاها نیازمند توجه بیشتر بودند که مقرر شد دستورات لازم در این زمینه از سوی مدیرکل آب و فاضلاب داده شود.

,

سعادتمند تصریح کرد: بازدیدهایی نیز هماهنگ شد تا مدیران آب و فاضلاب از نزدیک در جریان مشکلات و کمبودها قرار بگیرند.

,

وی ابراز داشت: برای فاضلاب مسکن مهر سلفچگان نیز  مدیرکل آب و فاضلاب استان قم  اعلام آمادگی کرد که در صورت وجود سرمایه‌گذار آماده همکاری و تعامل است.




انتهای پیام/

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه