اخبار داغ

اینجا محرومیت فریاد می‌زند؛

روستایی با حداقل امکانات اولیه در اردل/ محرومیت در چویلان موج می‌زند

روستایی با حداقل امکانات اولیه در اردل/ محرومیت در چویلان موج می‌زند
مرم روستای چویلان شهرستان اردل سال‌ها بدون حداقل امکانات اولیه زندگی، روزگار می‌گذرانند و این روزها از دولت مردمی خواستند که مشکل آنها را حل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، جاده‌ها و خیابان‌های هموار نه تنها در شهر‌های بزرگ و کوچک موضوع مهمی است بلکه در روستا‌ها نیز به مراتب از موضوعات مهمی به شمار می‌آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

نادعلی باقری عضو شورای اسلامی روستای چویلان در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز با بیان اینکه روستای چویلان از حداقل های امکانات محروم است  گفت:روستای چویلان از توابع شهرستان اردل است که در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده و مانند برخی از روستا‌های دیگر جاده هموار ندارد و تردد را برای اهالی این روستا با مشکلاتی مواجه کرده است.

باقری افزود:مشکل آنتن دهی تلفن هم به شدت احساس می‌شد با اینکه این منطقه صعب العبور است و  نیاز به ارتباطات ثابت به شدت احساس می‌شود اما همچنان در این مناطق هم مشکل آنتن دهی وجود دارد و اتصال اینترنت نیز وجود ندارد و حتی عدم آنتن‌دهی شبکه‌های دیجیتال در این روستا سبب گرایش مردم به ماهواره شده و انتظار می‌رود صدا و سیمای استان در این زمینه همکاری لازم را برای رفع این مشکل داشته باشد.

سیاوش سلیمانی  رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در این خصوص اظهار داشت:مطالبه مردمان این روستا را پیگیر  شدیم و به زودی در جلسه استان برای حل مشکلات این روستا تصمیماتی گرفته خواهد شد.

سلیمانی افزود: در سال 1401 که به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری گردیده است، امیدواریم با وحدت و انسجام کمک کنیم در راستای پیشرفت کشورمان، این شعار محقق گردد.

انتهای پیام/

, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه