اخبار داغ

کارشناس حوزه بین‌الملل:

حُسن نیت ایران آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را پررو کرده است

حُسن نیت ایران آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را پررو کرده است
کارشناس حوزه بین‌الملل گفت: ایران بارها حُسن نیت خود را به مسئولان آژانس نشان داده، اما این موضوع آنان را پررو کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن پاک‌آیین، کارشناس حوزه بین‌الملل در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با تقبیح اقدام سیاسی و غیرفنی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تحریم ایران اسلامی اظهار کرد: این اقدام نامبارک آژانس نشان داد که این نهاد هیچ ارزشی برای اعضا قائل نیست و صرفاً سیاست‌های آمریکا و اروپا را پیش می‌برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
 
,
وی اضافه کرد: براساس اعتراف آژانس بین‌المللی انرژی اتمی فعالیت‌های هسته‌ای ایران صلح‌آمیز بوده و ایران نیز بارها حُسن نیت خود را به مسئولان آژانس نشان داده است، اما حُسن نیت ایران آنان را پررو و جری کرده و هرروز در پی اقدام علیه ایران هستند.
,
 
,
این کارشناس حوزه بین‌الملل با بیان اینکه سفر رافائل گروسی به سرزمین‌های اشغالی طبیعی نبود، یادآور شد: این فرد که بدون اجازه آمریکا و دشمنان اسلام آب نمی‌خورد، چگونه هنوز بر جایگاه مدیرکلی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تکیه زده، در حالی که اختیاری از خود ندارد و رژیم صهیونیستی را بابت داشتن زرادخانه‌های هسته‌ای و بمب اتمی بازخواست نمی‌کند!
,
 
,
پاک‌آیین متذکر شد: دنیا روی ۳۰ عضو شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که علیه ایران رأی دادند نمی‌چرخد، به طوری که جمعیت روسیه، چین، لیبی، پاکستان و هندوستان نیمی از جمعیت دنیا را تشکیل می‌دهد.
,
 
,
وی در پاسخ به این سوال که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با این قطعنامه‌ها دنبال چه اهدافی است؟ گفت: گروسی اختیاری از خود ندارد و حال این فرد بر آژانس حاکمیت می‌کند، در حالی که اعضای مخالف سیاست‌های آژانس باید این موضوع را به گوش سازمان‌های حقوقی برسانند.
,
 
,
این کارشناس حوزه بین‌الملل تأکید کرد: مقام معظم رهبری بارها گفته‌اند که ساخت بمب اتمی حرام است و ایران هیچ‌وقت دنبال این مسائل نمی‌رود، اما دشمنان به بهانه حقوق بشر که خودشان هم آن را قبول ندارند رو به تحریم آورده‌اند و رژیم صهیونیستی که در حال فروپاشی سیاسی بوده و دارای بمب اتمی است را رها کرده‌اند!
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه