اخبار داغ

مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه‌وبویراحمد:

حقوق بشر آمریکایی ادعایی پوشالی است

حقوق بشر آمریکایی ادعایی پوشالی است
حجت‌الاسلام عبودی گفت: آمریکایی‌ها به هیچ وجه معتقد به حقوق بشر نیستند ونقض حقوق ملت‌ها بخش جدایی‌ناپذیر سیاست آنها به شمار می‌رود اگرچه تنها به منافع خودشان باور و توجه دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی،مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با صبح زاگرس، در خصوص ابعاد حقوق بشر آمریکایی گفت: نکته اول اینکه در دنیا(آزادی خواهان) اثبات شده است که بحث حقوق بشر از سوی دولتمردان آمریکا، فقط به عنوان یک ابزار استفاده می شود آنهم علیه کسانی که بخواهند مقابل آن ها بایستند و از حق خودشان نیزدفاع کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: بنابراین امروزه عنوانی دروغین تحت نام حقوق بشر، تنها ابزاری در دست کشورهای استکباری به شمار می رودکه از آن به جهت مقاصد و اهدافشان بکارگیری می کنند، پس اگر واقعا هم حقوق بشری باشد چرا باید اینگونه باشد که این همه ظلم، کُشتار، تهاجم و نیز تبعیض و بی عدالتی را از سوی غرب علیه ملت های مظلوم شاهد باشیم.

,

حجت الاسلام عبودی تصریح کرد: هرچند مفهوم حقوق بشر آمریکایی این است که شبانه روز در فلسطین، یمن و سایر کشورهای منطقه نیز انسان های بی گناه را به خاک و خون می کشانند و با این همه سختی و محاصره ،متاسفانه هیچ فریادی هم زده نمی شود و مدعیان حقوق بشر همچنان سکوت می کنند.

,

مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان افزود: اما به عنوان نمونه در یک کشور اروپایی و یا کشوری که همراه منافع غرب است،پس اگر کوچکترین مشکلی هم بوجود بیاید سریعا داد و فریادشان بلند و رسانه های تبلیغاتی شان نیز فعال می شود و از این عبارت به ظاهر زیبای حقوق بشر استفاده می کنند که ادعایی دروغین و مضحکی است.

,

وی اظهارکرد: ببینید 43سال است که آمریکایی ها علیه ملت بزرگ ایران، شدیدترین تحریم ها را وضع کرده اند و تا جایی که از آن ها به عنوان تحریم های فلج کننده نام می برند،پس چگونه است که دم از حقوق بشر با وجود این همه فشار و تحریم می زنند.

,

حجت الاسلام عبودی تصریح کرد:باید توجه داشت که علاوه برجنایت های بی شمار آمریکایی ها در منطقه، آنها حتی داروها را علیه ملت ایران تحریم می کنند و در این زمینه هم بسیار ناجوانمردانه عمل می کنند، هرچند شواهد بسیاری وجود دارد که ادعای حقوق بشر آمریکایی ها پوشالی است و هرچه جلوتر هم می رویم این ادعای دروغین آنها نمایان تر و برای آزادی خواهان دنیا هم اثبات شده است.

,

مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان افزود: بنابراین نیاز است در جهت جهاد تبیین کار کنیم و مواردی نیز بیان شود که آمریکایی ها چه ادعاهای دروغینی در بحث حقوق بشر دارند که امیدواریم با آگاهی بخشی ها و بصیرت افزایی ها و تبیین این مباحث، نسل جوان و نوجوان مان را نسبت به ادعای واهی جهان غرب آگاه کنیم چرا که نظام سلطه به هیچ وجه معتقد به حقوق بشر نیست ونقض حقوق ملت ها بخش جدایی ناپذیر سیاست آنها به شمار می رود اگرچه تنها هم به منافع خودشان باور و توجه دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه