اخبار داغ

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی:

گروهک‌های تروریستی ارتش نیابتی آمریکا هستند

گروهک‌های تروریستی ارتش نیابتی آمریکا هستند
سید محمدحسن موسویان گفت: ایجاد، تجهیز و حمایت از گروه‌های تروریستی یکی از روش‌های مرسوم ایالات متحده است که نمونه‌های فراوانی از آن نیز در طول سال های پس از انقلاب مانند گروهک های فرقان و... باهدف نابودی انقلاب در داخل کشور فعالیت داشته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمدحسن موسویان کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به سالروز حادثه ترور کور منافقین در مسجد ابوذر و مجروحیت مقام معظم رهبری گفت: ترور مقام معظم رهبری به واسطه بمبی در رادیو ضبط کنار ایشان به وقع پیوست و بنا به سخنان خود ایشان شرایطی شبیه از دنیا رفتن برایشان به وجود آمده بود که به خواست خداوند برای انقلاب حفظ شدند تا مسیرانقلاب پابرجا بماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

این کارشناس و تحلیلگر سیاسی در ادامه افزود: حقیقت ترور و تروریسم به تفکرات صهیونیست ها باز می گردد و این موضوع همواره دست آویزی برای هجوم به منافع ملت های مظلوم بوده است.

,

موسویان خاطر نشان کرد: ایران اسلامی همواره از سوی کسانی مورد هجمه ترور قرار گرفته که مدعی آزادی و حقوق بشر هستند و دستشان آغشته به خون ترور ۱۷ هزار شهید است.

,

موسویان اذعان کرد: استفاده از گروهک های تروریستی وحمایت از آنها و ایجاد فضای اختناق با هدف نابودی انقلاب ایران ایجاد شده بود که به واسطه ذکاوت و بصیرت مردمان و رهبریان سیاسی انقلاب نابود شد .

,

وی آمریکا و اسرائیل را دست پشت پرده حوادث تروریستی در ایران دانست و ابراز کرد: این کشورها مستقیما پناه دهنده گروهک های مجاهدین و منافقین  وحامیان آنها هستند و براساس اسناد موجود هواپیمایی های آمریکایی بازماندگان منافقین را به پایگاه لیبرتی فرستادند که تمام این موارد عمق تروریسم پرروی آنها را نمایان می کند.

,

بنا به گفته موسویان هدف قدرت های استکباری به ظاهر مبارزه با تروریسم است، اما در عمل به دنبال چپاول اموال و دارایی های ملت های مظلوم بوده و به این بهانه  دست به جنایات وحشیانه برعلیه آنها می زنند.

,

وی در نهایت ترور را یکموضع همیشکی برای ایجاد رعب ووحشت در کشور های دیگر دانست و بیان کرد: امروز نیز در فضای مجازی دشمنان انقلاب و نظام با ترور افکار جوانان همان مقاصد شوم را دنبال می کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه