اخبار داغ

قاضی زاده هاشمی: راه مقابله با استعمار جدید ایجاد یک جریان مردمی مدافع حق در جهان است

قاضی زاده هاشمی: راه مقابله با استعمار جدید ایجاد یک جریان مردمی مدافع حق در جهان است
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه استعمار جدید برای وابسته کردن و پشیمان کردن ملت های مستقل جهان ایجاد شده است و راه مقابله با استعمار جدید، ایحاد یک جریان مردمی مدافع حق در جهان است گفت: پیروزی ملت ایران قطعی است اگر مراقب درون خود و نفوذی ها باشند و استحکام درونی قدرت داشته باشد و استقامت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، امیرحسین قاضی زاده هاشمی ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش در مصلی رشت با بیان اینکه شخصیت های برجسته ای از انقلاب در این ایام ترور شدند اظهار کرد: ترور رهبر معظم انقلاب، هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری توسط آمریکا که منجر به شهادت تعداد زیادی از کودکان ایرانی شد و شهادت دکتر بهشتی از جمله وقایع این ایام است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به بمباران شهر سردشت که موجب شهادت جمع زیادی از مردم عادی این شهر شد افزود: هنوز آثار آن بمباران شیمیایی در خانواده ها و مردم سردشت مشهود است و مردم با عوارض آن رو به رو هستند.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه حوادث تلخ و ترورهای متعدد در اوایل انقلاب به واسطه آن بوده که حکومتی تمایل به برپایی جمهوری اسلامی نداشت گفت: از آنجایی که تاریخ توسط رسانه های قلم به مزد و چهره های به ظاهر متشخص وابسته تحریف می شود باید در برابر حوادث اوایل انقلاب یک چرا بگذاریم و بپرسیم که علت این وقایع چیست.

وی ادامه داد: نه در تاریخ کنونی و نه در تاریخ چند هزار ساله مناقشه ای بین ایران و آمریکا وجود نداشت پس این همه جنایت که با خواست و اجازه آمریکایی ها افتاده به چه دلیل است؛ از هیچ روشی برای صدمه زدن به جمهوری اسلامی دریغ نکردند ولو اینکه منجر به کودک کشی شود و هنگامی که در برابر منطق شهید بهشتی کم آوردند او را حذف فیزیکی کردند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به رسانه هایی که مدام چهره ایران را در جهان تخریب می کنند تا چهره ای خشن و بی منطق از نظام صلح طلب جمهوری اسلامی به دنیا و مردم ایران نشان دهند بیان کرد: منطق زورگویان در عالم مانند منطق فرعون است و از هر ابزاری برای ذلیل کردن مردم جهان استفاده می کنند و احساس عزت ملت ایران آنها را به خشم می آورد.

وی با بیان اینکه عزت ملت ایران الهی و ناشی از کلمه توحید است تصریح کرد: اعتماد به نفس ملت ایران ناشی از اعتماد به خداوند است و در برابر هیچ فرعونی ذلیل نمی شوند و مبارزه می کنند و خداوند نیز ما را یاری می کند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه ادعای آمریکایی ها و دشمنان مانند سند ۲۰۳۰ و حقوق زنان و … علیه ایران مسائلی است که در کشور خودشان نیز مشکل است افزود: از روی وقاحت و پر رویی این حرف ها را می زنند و در حالیکه خودشان بمب اتم دارند می گویند اجازه نمی دهیم ایرانی ها انرژی هسته ای داشته باشند .

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ممانعت آمریکایی ها از ورود واکسن به ایران در ایام کرونا عنوان کرد: ادعای علم دارند اما دریچه نگاهشان به حقوق و علم ایجاد یک شبکه سلطه جهانی است.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: استعمار جدید نظام حقوقی بین المللی است که وابسته به استکبار جهانی است و اسم آن را سازمان ملل و آژانس بین المللی اتمی و اف ای تی اف گذاشتند و می گویند چند کشور یک طرف و بقیه دنیا نیز یک طرف و تمام تصمیمات دنیا را بر اساس همین تقسیم بندی می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: استعمار جدید برای وابسته کردن و پشیمان کردن ملت های مستقل جهان ایجاد شده است و راه مقابله با استعمار جدید، ایحاد یک جریان مردمی مدافع حق در جهان است تا این پرچم را بالا بگیرد و نهضت مردمی جهانی ایجاد کند یعنی همان کاری که امام خمینی در ایران کرد.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه تاریخ ملت ایران نشان داده که هرگز در برابر دشمنان شکست نخورده ایم الا با خیانت داخلی ها، افزود: پیروزی ملت ایران قطعی است اگر مراقب درون خود و نفوذی ها باشند و استحکام درونی قدرت داشته باشد و استقامت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی، ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

/انتهای پیام
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه