اخبار داغ

فرمانده سپاه لرستان:

سوق‌دادن دانشجویان به علم‌آموزی و توانمندسازی ضروری است/ لزوم روایت درست از دستاوردهای انقلاب و جهاد تبیین

سوق‌دادن دانشجویان به علم‌آموزی و توانمندسازی ضروری است/ لزوم روایت درست از دستاوردهای انقلاب و جهاد تبیین
سردار کشکولی با اشاره به اینکه سوق دادن دانشجویان به علم آموزی و توانمندسازی ضروری است، گفت: روایت درست از انقلاب و جهاد تبیین توسط افراد جامعه ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در نشستی که با حضور اساتید دانشگاه آیت الله بروجردی(ره) اظهار داشت: نگاه جدید امام(ره) ضد شرک و کفر بود و پیروزی انقلاب، همه ادیان را زنده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: اساتید تراز انقلاب، باید در گام اول اسلام ناب را بشناسند و با توجه به اینکه انقلاب ما نظام انقلابی را ایجاد کرد، هم نظام داریم و هم انقلاب، لذا اساتید باید الزامات را در خود فراهم کنند تا نقش خود را با این نگاه در دانشگاه پیاده نمایند.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: دشمن ما دشمن همیشگی است و یک استاد دانشگاه باید تلاش کند تا اسلام ناب، انقلاب و نظام انقلابی را بیشتر شناخته و بتواند دستاوردهای انقلاب را بیان نماید.

,

سردار کشکولی عنوان کرد: آنچه موازنه را تغییر داده، قدرت خدا است که این قدرت خدا سبب پیروزی ما در جنگ هشت ساله شد و پس از آن نیز موفقیت هایی را به دنبال دارد و باید خدا و نصرت ها را بیشتر شناخت.

,

وی با اشاره به اینکه توده مردم را به عنوان پشتیبان اصلی انقلاب اسلامی باید بیشتر شناخت، گفت: در راس قاعده انقلاب اسلامی ایران، مردم قرار دارند و مولفه های قدرت نرم جمهوی اسلامی ایران، خودباوری است و یکی از مولفه های قدرت در هر بستری است که باید دستاوردهای انقلاب را به بهترین شکل عنوان کنیم.  

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: براساس تکلیف ما، اساتید حق مایوس شدن ندارند و نباید امیدواری را از دست داد و با امید می توان بر قله های پیشرفت و سربلندی ایستاد.

,

سردار کشکولی گفت: زمانی جنگ در میدان نبرد بود ولی امروز جنگ در خانه های ماست، تغییر سبک زندگی، فضای مجازی، ترویج بدحجابی همگی به نوعی جنگ هستند که دشمن تلاش می کند از هر طریقی ضربه بزند و از استمرار جنگ نباید غافل شد.

,

وی با تاکید بر جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: روایت درست از انقلاب و جهاد تبیین ضروری است چرا که انقلاب ما بی نظیر بود و منجر به تمدن سازی می شود و برای هر مشکلی که رخ می دهد باید راهکاری اندیشیده شود.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: تعلیم و تعلم در حد عالی و تربیت دانشجو در حد اعلاء باشد و با تقلب و تخلف و نمره دادن در دانشگاه مخالف هستیم و فرصت نیست بخشی از دانشجویان با نمره های خلاف واقعیت ارتقاء یابند و باید با این مبارزه کرد چرا که همین دانشجو که با نمره دادن مدرک گرفته، بعد از فارغ التحصیلی مسئولیتی را می گیرد و نمی تواند موفق باشد.

,

سردار کشکولی افزود: باید دانشجو را به علم آموزی و توانمند سازی سوق داد، در جامعه پردازی و اسلامی کردن جامعه نقش ها و دانشجو نقش مهمی بر عهده دارند، همچنین در عملیات روانی و فضای مجازی باید دانشجویان نقش خود را به خوبی ایفا کنند چرا که امروز خروجی دانشگاه، افرادی هستند که فقط مدرک می گیرند ولی باید نقش خود را در عرصه های دیگر به خوبی نشان دهند.

,

وی بیان کرد: امروز ایران در عرصه های دفاعی، امنیتی، سیاسی و سایر بخش ها مقتدر است و همین اقتدار سبب شده تا در صورت هر اقدامی از آنها، ۱۰ تا پاسخ داده می شود و دوران بزن در رو تمام شده است و دشمن تلاش دارد تا با استفاده از فضای مجازی و به بهانه های مختلف مردم را ناراضی نشان داده و تحریک کنند تا به خیابانها بریزند ولی موفق نمی شوند.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران، مبتنی بر آرای مردم است و این موضوع در انقلاب اسلامی ایران همچنان استمرار دارد.

,

سردار کشکولی با اشاره به مشکلات اقتصادی افزود: دشمن در این عرصه از تحریم استفاده می کند ولی ملت ایران در برابر دشمن ایستاده است و در راستای خدمات رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نشده است و تلاش می شود تا امکانات به همه جا هدایت شود و باید این دستاوردها بیان شود.

,

وی اظهار داشت: ۳۸ حاشیه شهر در استان شناسایی شده اند و اقداماتی صورت گرفته است تا از این وضعیت خارج شود.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: دشمن سعی می کند حاشیه سازی کند ولی مثلا برنامه سلام فرمانده و حضور مردم را نشان نمی دهند چون از حضور مردم هراس دارند، از حضور مردم در اربعین و تشییع شهدا نگران هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه