اخبار داغ

کشف محموله ۴۰۰هزار لیتری سوخت قاچاق در بندر شهید رجایی بندرعباس

کشف محموله ۴۰۰هزار لیتری سوخت قاچاق در بندر شهید رجایی بندرعباس
رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف محموله ۴۰۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهار داشت: پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی مقام قضایی، تعداد ۲۰ عدد کانتینر حاوی محموله سوخت قاچاق (گازوئیل) را که با عنوان محموله «روغن پایه» اعلام شده، شناسایی و توقیف نموده است.

وی تصریح کرد: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شده و به منظور تکمیل روند تحقیقات، از محموله مورد نظر نمونه برداری صورت گرفته است که در نتیجه آن مشخص شد کالای اظهار شده (روغن پایه) با کالای مکشوفه (گازوئیل قاچاق) مغایرت داشته و احتمال قاچاق سازمان یافته و قاچاق از طریق مبادی رسمی در این خصوص قابل بررسی است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: این محموله بزرگ سوخت در محل یکی از شرکت های مستقر در محدوده منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی کشف شده است.

قهرمانی ادامه داد: به منظور بررسی ابعاد مختلف موضوع جهت شناسایی، دستگیری و برخورد با متخلفان، دستورات ویژه ای صادر شده است که نتایج آن پس از تکمیل روند تحقیقات متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با تأکید بر اینکه ممانعت از قاچاق به ویژه قاچاق سوخت به صورت مستقیم بر بهبود معیشت و اقتصاد جامعه تأثیر دارد، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده شوم قاچاق سوخت، اجازه هیچگونه فعالیت سودجویانه در این خصوص را نخواهند داد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه