اخبار داغ

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا مطرح کرد:

وزارت فرهنگ بسته دندان گیری برای اهالی هنر در کهگیلویه و بویراحمد ترتیب دهد

وزارت فرهنگ بسته دندان گیری برای اهالی هنر در کهگیلویه و بویراحمد ترتیب دهد
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس با بیان اینکه شهرهای کهگیلویه و بویراحمداز زیرساخت‌های فرهنگی محروم هستند گفت: وزارت فرهنگ بسته دندان گیری برای اهالی هنر ترتیب دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس مهدی روشنفکر ظهر امروز در نشست با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: فرهنگ زیربنای توسعه در بخش‌های مختلف از جمله اقتصادی است و نباید اینگونه مورد بی مهری قرار بگیرد به طور مثال برای اینکه هر خانه به یک کارگاه تولیدی تبدیل شود باید فرهنگ کارآفرینی توسعه یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی از نبود زیرساخت فرهنگی در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد انتقاد کرد و افزود: از 19 شهر استان کمتر از انگشتان یک دست از فضاها و‌ مکان فرهنگی از جمله سینما و مجتمع‌های فرهنگی و هنری بهره‌مند هستند.

,

روشنفکر خواستار همکاری مجموعه وزارت ارشاد با مدیرکل جوان این مجموعه در استان شد و افزود: استارت کارهای فرهنگی و هنری که در ماه‌های اخیر در استان زده شده، امیدوار کننده است.

,

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ و هنر باید در اختیار مردم و انقلاب اسلامی باشد، یادآور شد: اگر فرهنگ و هنر حیات خلوت سیاسیون شود آن روز باید فاتحه جامعه را خواند.

,

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون خواستار تسریع در روند اجرایی تالار فرهنگ و هنر یاسوج بعد از گذشت بیش از یک دهه شد و ادامه داد: وزارت ارشاد سالانه یک بسته دندان‌گیر حمایتی برای هنرمندان در حوزه‌های مختلف با هدف ایجاد انگیزه و تولید آثار فاخر پیش بینی کند زیرا با دست بسته در فرهنگ و هنر نباید انتظار معجزه داشت.

,

روشنفکر خواستار راه اندازی اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد و گفت: همچنین برای ارتقای نمایندگی فرهنگ و ارشاد برخی شهرستان‌ها به اداره چاره اندیشی شود.

,

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این نشست از پیگیری‌های نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر کرد و افزود: مشکلات و نارسایی‌های حوزه فرهنگ و هنر این استان بررسی و اقدام لازم انجام خواهد شد.


انتهای پیام/

,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه