اخبار داغ

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه خبرداد؛

۱۰ تیرماه؛ آغاز پیش‌ثبت‌نام اعزام به پیاده‌روی اربعین

۱۰ تیرماه؛ آغاز پیش‌ثبت‌نام اعزام به پیاده‌روی اربعین
سعید کریمی‌خو گفت: طبق برنامه، پیش ثبت نام اعزام زائران اربعین از روز جمعه 10 تیرماه آغاز و به مدت 20 روز ادامه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید کریمی خو در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار کرد: در سازمان حج و زیارت برنامه ریزی هایی برای اربعین حسینی صورت گرفته است که پس از دوسال وقفه امسال شاهد اجتماع عظیم عزاداران حسینی در روز اربعین باشیم.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه افزود: علاقمندان به حضور در مراسم اربعین حسینی می توانند برای پیش ثبت نام به سامانه سماح به آدرس https://samah.haj.ir مراجعه کنند.

وی گفت: طبق برنامه، پیش ثبت نام اعزام زائران از روز جمعه 10 تیرماه آغاز و تا 31 همین ماه به مدت 20 روز ادامه خواهد داشت.

این مسئول با تاکید براینکه امسال برای  ورود زائرین به کشور عراق سخت گیری هایی وجود دارد، اعلام کرد: تا زمانی که زائرین در سامانه سماح ثبت نام نکنند، امکان خروج آنها علیرغم داشتن گذرنامه امکان پذیر نیست.

وی یادآوری کرد: در استان 21 دفتر زیارتی وجود دارد که 15 مورد آن در شهر کرمانشاه و مابقی در شهرستان های اسلام آبادغرب، کنگاور، روانسر، جوانرود و سنقر قرار دارند و علاقمندان می توانند برای پیش ثبت نام به آنها مراجعه کنند.

کریمی خو گفت: به صورت غیرحضوری و یا حضوری در دفاتر حج و زیارت استان مراجعه و ثبت نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: تزریق دو دوز واکسن کرونا و داشتن گذرنامه با مدت اعتبار شش ماه، دیگر شرایط زائرین برای حضور در مراسم اربعین حسینی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
, https://samah.haj.ir,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه