اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

آمریکا مدعی دروغین حقوق بشر است/ تفرقه‌افکنی؛ سناریوی نخ‌نمای شیطان بزرگ برای مقابله با بیداری اسلامی

آمریکا مدعی دروغین حقوق بشر است/ تفرقه‌افکنی؛ سناریوی نخ‌نمای شیطان بزرگ برای مقابله با بیداری اسلامی
حسن فضلی گفت: کشورهای مستکبر و به خصوص آمریکا خود را مدعی حقوق بشر می دانند در حالی که خلاف آن عمل می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن فضلی، کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: بیش از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار همیشه در حال اجرای نقشه‌های شوم برای براندازی این انقلاب بوده، که نتیجه آن هشت سال جنگ تحمیلی و ویرانی، ترور بیش از ۱۷ هزار نفر از شخصیت‌ها و سرمایه‌های کارآمد انقلاب است.

وی گفت: در فاجعه هفتم تیر و شهادت مظلومانه آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق امام«ره» و انفجار مقر اصلی حزب که به دست منافقین کوردل به شهادت رسیدند و این حادثه فرصت مناسبی برای معرفی چهره واقعی آمریکا به نسل جوان و جهانیان است.

وی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی را فرصت مناسبی برای معرفی چهره واقعی آمریکا به  نسل جوان و جهانیان دانست و اضافه کرد: باید ادعای کذب آمریکا را به جهانیان نشان داد که به چه راحتی برای منافع خود آدم کشی کرده و جوانان را به خاک و خون کشیده است.

این کارشناس تصریح کرد: حضور آمریکا درهر منطقه جزفساد، شرارت وغارت هیچ اثری نداشته و هرکجا قدم میگذارند مساوی با ناامنی است.

وی ادامه داد: جنگ داخلی و حمایت از دولت کودک کش صهیونیست، صدام، منافقین و گروهای تروریستی به ویژه داعش که دست پرورده آمریکا، یهود و نصارا است وجنایات وخواسته های آنان رابرروی زمین اجرا می کنند متناقض با حقوق بشرآمریکایی نیست، اما هرآنچه جهت ضد بشر به ویژه اسلام ناب محمدی(ص) باشد برابرحقوق بشرآمریکایی است.

فضلی گفت: مردم باید بدانند که پشت ظواهر طرفداری از دموکراسی و حقوق بشر وحرفهای نفاق آلودی که می زنند بهره برداری به نفع خود است و آنچه درفلسطین، سوریه ویمن می گذرد واقعیت دنیای امروزمدعیان حقوق بشرآمریکایی است.

وی اذعان کرد: دولتمردان آمریکایی باظاهری انسانی، مدنی واخلاقی بدترین جنایت ها را علیه بشریت در دنیا انجام می دهند و دم ازحقوق بشرمی زنند؛ با وجود اینکه سران آمریکا بی رحم ترین وسنگ دل ترین حاکمان دنیا هستند.

کارشناس سیاسی با بیان اینکه کشورهای مستکبر و به خصوص آمریکا خود را مدعی حقوق بشر می دانند در حالی که خلاف آن عمل می کنند، افزود: درتبلیغات های گسترده حقوق بشر، حقوق مظلومین وحقوق حیوانات هستند وهر کسی علیه سلطه گران وظالمان حرفی بزند وازمظلوم دفاع کند ضدحقوق بشرآمریکایی است وتروریست معرفی می شود.

وی ادامه داد: مردم کشورهای جهان باید بدانند و آگاه باشند که درپشت پرده حرف های زیبای حقوق بشری ازنوع آمریکایی چیزی جزنفاق، تفرقه افکنی، ایجاد یاس و ناامیدی درجوامع وملل اسلامی نمی باشد و تصویری که غربی ها از حقوق بشر ساخته اند، با کلمات و جملات زیبا سعی در فریب بشریت دارند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه