اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش رشتخوار خبر داد؛

۹۲۴ دانش آموز رشتخواری آماده رقابت در کنکور سراسری

۹۲۴ دانش آموز رشتخواری آماده رقابت در کنکور سراسری
عابدی گفت: بزرگترین رقابت علمی کشور تحت عنوان کنکورسراسری از روز چهارشنبه ۸ تیرماه به مدت ۴ روز در شهرستان رشتخوار برگزار و ۹۲۴ دانش آموز رشتخواری آماده رقابت در کنکور سراسری هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین عابدی مدیر آموزش و پرورش رشتخوار در گفت‌وگو با صبح توس؛ با بیان اینکه ۹۲۴ داوطلب شهرستان رشتخوار آماده رقابت در کنکور سراسری امسال در روزهای پایانی هفته جاری هستند، گفت: ۵ حوزه برای برگزاری کنکور با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل اجرایی در این شهرستان پیش بینی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه  با توجه به حساسیت برگزاری کنکور، بالغ بر ۱۰۰ نفر وظیفه اجرا و نظارت بر روند برگزاری کنکور سراسری را در ۵ حوزه برگزاری بر عهده خواهند داشت، تصریح کرد: داوطلبان بعد از قرار گرفتن کارت های ورود به جلسه در سایت سنجش می تواند برای رفع نواقص کارت های خود به محل کارشناسی سنجش اداره آموزش و پرورش مراجعه کنند.

,

نماینده تام‌الاختیار کنکور سراسری ۱۴۰۱ در شهرستان رشتخوار از دستگاه های اجرایی خواست که در خصوص برگزاری این آزمون نهایت همکاری را با این اداره داشته باشند تا فرزندان ما در آرامش و با خیالی آسوده آزمون خود را سپری کنند.

,

وی اذعان کرد: با وجود دانش آموزان مستعد و علاقه مند و پتانسیلی که در شهرستان وجود دارد باید برنامه ریزی جامع و دقیق انجام شود.

,

عابدی با اشاره به اینکه اولیا و همچنین دانش آموزان هیچ دغدغه ای در جهت برگزاری کنکور در شهرستان نداشته باشند، عنوان کرد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر کنکور سراسری در شهرستان رشتخوار همراه با آرامش روحی و فکری اندیشیده شده است.

,

مدیر آموزش و پرورش رشتخواربا بیان اینکه سالن های ورزشی مجموعه شهدای دانش آموز واقع در بلوار شورا و سالن ورزشی کوثر واقع در بلوار طالقانی برابر برنامه زمانبندی در کارت ورود به جلسه برای برگزاری آزمون سراسری پیش بینی شده است. 

,

 وی همچنین در ادامه با تاکید بر اینکه از این تعداد دانش آموزان شرکت کننده در کنکور سراسری امسال ۴۷۵ نفر زن و ۴۴۹نفر مرد هستند، ابراز کرد: تمام حوزه های برگزاری آزمون سراسری در شهرستان رشتخوار با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ آرامش از ساعت ۶:۳۰ صبح پذیرای داوطلبان خواهد بود و در ساعت ۷:۳۰ درب تمام حوزه ها بسته می شود.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه